Renault velja za enega od pionirjev pri lahkih gospodarskih vozilih, kjer si je nabral že 120 let izkušenj. Njihovi dostavniki so v precejšnji meri zaznamovali povojno gospodarsko rast in so že vrsto let med vodilnimi na evropskih trgih. Tudi bližnja prihodnost je obetavna, vrata pa ji na široko odpirajo letošnje novosti.
Po štirinajstih letih končno prihaja nova, tretja generacija Kangooja, toda svoje delovne naloge bo najprej začel opravljati model Express ki je nizkocenovna izvedba in bo tudi nadomestek za Dacio Dokker. Renaultova nizkocenovna romunska znamka se namreč umika s trga dostavnikov. Express lahko sprejme od 3,3 do 3,7 kubičnih metra tovora, ki lahko glede na izvedbo tehta od 650 do 780 kilogramov. Poganjala ga bosta prisilno polnjena 1,5-litrska dizelska motorja s 55 oziroma 70 kilovati (75 oziroma 95 KM). Predviden je tudi 1,3-litrski bencinski motor s 75 kilovati (102 KM), a ga za slovenske kupce vsaj še v začetku ne bo. Cene z vključenim davkom na dodano vrednost se začnejo pri 15.860 evrih.
Kangoo, ki je sicer že doživel premiero (bo na slovenske ceste v tovorni in potniški izvedbi prispel šele naslednje leto. Namenjen bo nekoliko zahtevnejšim uporabnikom, v svet dostavnikov prinaša kar nekaj inovativnosti, med njimi rešitve za olajšan dostop in natovarjanje. Kadar so posamezni kosi tovora dimenzijsko izven običajnih mer, je v pomoč razmeroma enostavna odstranitev srednjega stebrička med desnimi sprednjimi in bočnimi drsnimi vrati, s čimer nastane odprtina široka kar 1.42 metra. To omogoča enostaven dostop do tovora ne glede na prostorske omejitve na primer na ozkih parkirnega prostora. V notranjosti je novost zložljivi podstrešni prtljažnik, ki omogoča prevoz dolgih in velikih predmetov, ki lahko segajo tudi nad glavo sovoznika, ne da bi omejili uporabnost spodnjega dela tovornega prostora.









Skladno s časom in modnimi smernicami ima Kangoo novo multimedijsko napravo in asistenčne sisteme za vožnjo, vključno z digitalnim notranjim vzvratnim ogledalom za boljšo preglednost za vozilom. Med drugimi pripomočki sta še sistem za nadzor nihanja prikolice in sistem aktivne pomoči pri zaviranju v sili. Tovorni prostora glede na izvedbo sprejme od 3,3 do 3,9 v običajni in od 4,2 do 4,9 kubičnega metra v daljši izvedbi. Poleg že omenjenih motorjev se bo lahko v Kangooju vrtel še najmočnejši turbodizelski štirivaljnik s 96 kilovati (130 KM). Prav tako bo prihodnje leto na voljo električno gnani dostavnik, elektromotor bo razvil 75 kilovatov, polna baterija pa naj bi zadostovala za 265 kilometrov vožnje.
V potniški različici bo novi Kangoo prostorno večnamensko družinsko vozilo s petimi sedeži in prilagodljivo notranjostjo. V notranjosti je obilo prostora za pet potnikov in zadaj velik prtljažni prostor, ki že pri postavljenih petih sedežih sprejme 775 litrov prtljage, oziroma toliko kot zmorejo tudi najbližji tekmeci. Poleg tega je na voljo še vrsta odlagalnih polic in predalov in seveda je mogoče notranjost tudi prilagajati. Zadnja sedežna klop in sovoznikov sedež dta enostavno zložljiva in s tem nastane ravno dno dolžine 2,70 metra in 3.500 litrov prostora. Že od prejšnje generacije je novinec podedoval nekaj uporabnih rešitev, med njimi tudi vzdolžna strešna nosilca, ki se lahko z nekaj potezami spremenita v prtljažnik. Za varnost in udobje v vožnji lahko skrbi 14 asistenčnih sistemov, med njimi so aktivno zasilno zaviranje, prilagodljivi regulator hitrosti, sistem za ohranjanje voznega pasu, ter aktivno spremljanje vozil v mrtvem kotu.
Pri Renaultu so prenovili tudi potniški izvedbi Trafica Combi in SpaceClass. Osvežiev prinaša spremenjen pokrov motorja in masko, nova odbijača ter žarometa s svetilnimi diodami, električno sklopljivi zunanji vzvratni ogledali, in še nekaj drugih kozmetičnih sprememb.



Obe izvedbi bosta na voljo s tremi posodobljenimi 2,0-litrskimi turbodizelskimi motorji, na spodnjem delu razpredelnice je izvedba z 81 kilovati (110 KM), nad njim pa že doslej znana izvedba s 110 kilovati (150 KM), ki so ji rahlo povečali moč. Oba pogonska stroja sta lahko povezana z ročnim samodejnim menjalnikom EDC), medtem, ko pri najmočnejšem s 125 kilovati (170 KM) za prenos moči skrbi samo menjalniška avtomatika. Prav slednjega na slovenskem trgu, kamor bo prenovljeni Trafic zavozil na pragu poletja, ne bo. Prenova tovornih izvedb bo sledila v prihodnjem letu.