Pri Fordu so po prikazu nekaj zamaskiranih fotografij zdaj tudi uradno predstavili novega Rangerja. Uspešni odprti terenski dostavnik, ki ga prodajajo v več kot 180 državah, ima osvežen videz, posodobljeno pogonsko tehniko in sodobne asistenčne sisteme. V primerjavi z dosedanjim modelom izstopa predvsem z videzom sprednjega dela, ki so ga oblikovno približali ameriškemu Fordu F150, zaznamujejo pa ga predvsem pokončni žarometi s svetilnimi diodami. Za pogon nove generacije bodo skrbeli štiri- in šestvaljni turbodizelski motorji z delovno prostornino do treh litrov, v kombinaciji z ročnim šeststopenjskim ali desetstopenjskim samodejnim menjalnikom ter z elektronsko preklopnim ali stalnim štirikolesnim pogonom.
Novi Ranger ni samo oblikovno drugačen od predhodnika, temveč ima tudi za pet centimetrov večjo medosno razdaljo in je prav tako za pet centimetrov širši. Zaradi daleč naprej pomaknjene sprednje osi zmore večje pristopne in odhodne kote, poleg tega pa ima izboljšano smerno stabilnost na terenu. Dostop do tovornega prostora olajšujeta dve stopnici, vgrajeni v zadnji odbijač. Na voljo je tudi prilagodljiv sistem s pritrdišči in predelnimi stenami. Poleg tega je v novem Rangerju bistveno izboljšana notranjost, kjer je lahko 10- ali 12-palčni komunikacijski zaslon, ki ni namenjen samo upravljanju informacijsko-razvedrilnega sistema, ampak tudi nastavitvi načine vožnje.
Tehničnih podrobnosti pri Fordu še niso razkrili, kajti novi Ranger, ki bo v sklopu strateškega partnerstva s Volkswagnom tudi osnova za model Amarok, bo v serijski proizvodnji šele prihodnjo jesen. Izdelovali ga bodo v Fordovi tovarni v Južni Afriki, na nekaterih evropskih trgih bo na voljo ob koncu prihodnjega leta, na ostalih pa v začetku leta 2023.





