V tretji generaciji bo kljub sorodstvu s Fordom Rangerjem imel še bolj samozavestno podobo
Tako trdijo pri znamki Volkswagen Gospodarska vozila, kjer so prepričani, da bo novi Amarok poleg povsem nove zunanjosti in notranjosti ponudil še več tehnologije, ki ne bo koristna le, kadar bo vozilo uporabljeno kot delovno orodje. Med glavnimi aduti bodo nedvomno tudi njegova vsestranskost in terenske zmogljivosti. “Amarok omogoča tisto, kar se na prvi pogled marsikje zdi nemogoče: uporabnikom olajša življenje, saj jim pomaga pri delu in v vsakdanjem življenju,” je prepričan dr. Lars Krause, direktor prodaje in marketinga pri znamki Volkswagen Gospodarska vozila. “Amarok ponuja rešitve, ki našim kupcem pomagajo pri doseganju ciljev – še posebej, kadar postane težko.”
Novi Amarok naj bi navduševal tudi s svojimi strogimi linijami in celostno podobo. “Markantni sprednji del, predvsem pa X-dizajn, ki se vtisne v spomin, močno pripomoreta k prepoznavnosti novega Amaroka in poudarjata njegove ambicije,” je potrdil Albert-Johann Kirzinger, vodja oblikovanja pri znamki Volkswagen Gospodarska vozila. “Zelo jasno smo izrazili moč in zmogljivost novega Amaroka – z očitnimi Volkswagnovimi geni, tako pri zunanjosti kot v notranjosti.”
Amarok je v serijski proizvodnji od leta 2010, izdelovali so ga v Hannovru, še naprej bo proizvodnja potekala v Pachecu v Argentini, v prihodnosti pa bodo najnovejšo različico izdelovali v Silvertonu v Južni Afriki. Na evropskih trgih bo odprti terenski dostavnik naprodaj proti koncu leta 2022.