Znamka Volkswagen Gospodarska vozila (VWCV) postavlja na ogled e-BULLI, konceptno vozilo na osnovi Transporterja T1, opremljeno s komponentami pogonskega sistema najnovejših Volkswagnovih električnih vozil. Zasnovali so ga na minibusu T1 Samba, iz leta 1966, ki so ga za to priložnost seveda temeljito obnovili. Pomembno sporočilo za vse ljubitelje Bullija in električne mobilnosti je, da bo takšen elektro klasični križanec na voljo tudi za nakup.
Začelo se je z navidezno drzno idejo o prehodu zgodovinskega Bullija na pogonski sistem, ki ne ustvarja škodljivih izpustov, da bi ga tako uskladili z izzivi nove dobe. V ta namen so Volkswagnovi inženirji in oblikovalci ustanovili ekipo skupaj s strokovnjaki za pogonske sisteme iz koncerna Volkswagen Group Components in podjetja eClassics, ki je specializirano za pretvorbe električnih avtomobilov. Kot osnova za prihodnji e-BULLI je ekipa izbrala avtobus T1 Samba, proizveden v Hannovru leta 1966, ki je pred predelavo preživel pol stoletja na cestah Kalifornije.
Štirivaljni bokserski motor z 32 kW (44 KM) se je v e-BULLIju umaknil Volkswagnovemu elektromotorju z 61 kW (83 KM). Primerjava moči motorjev zelo jasno kaže, da ima konceptno vozilo boljše pogonske lastnosti, saj je elektromotor skoraj dvakrat močnejši od bokserskega. Poleg tega novi pogon z največjim navorom 212 Nm zagotavlja več kot dvakratno vlečno silo originalnega motorja T1 iz leta 1966 (102 Nm). Največji navor je tudi takoj na voljo, kar je značilno za elektromotorje.
Za prenos moči je zadolžen enostopenjski menjalnik. Pogonski sistem je povezan z prestavno ročico, ki je zdaj nameščena med voznikovim in sovoznikovim sedežem, voznik lahko z ročico spreminja stopnjo obnavljanja oziroma rekuperacije energije pri zaviranju. E-BULLI doseže največjo hitrost 130 km / h (elektronsko omejeno), z bokserskim motorjem pa je lahko »drvel« z najvišjo hitrostjo 105 km / h.
Tako kot bokserski motor leta 1966 T1 tudi kombinacija menjalnika in elektromotorja, integriranega v zadnji del e-BULLIja, poganja zadnjo os. Za napajanje električnega motorja skrbi litij-ionska baterija z zmogljivostjo 45 kWh. Sistem za električno energijo na zadnjem delu vozila nadzoruje visokonapetostni tok energije med elektromotorjem in akumulatorjem in v tem procesu pretvori shranjeni enosmerni tok (DC) v izmenični tok (AC).
Hitro polnjenje omogoča do 80 odstotkov zmogljivosti baterije v 40 minutah, baterija pa se lahkko polni tudi prek izmeničnega polnilnika z močjo polnjenja od 2,3 do 22 kW, odvisno od vira električne energije. Doseg z enim polnjenjem baterije je več kot 200 kilometrov.
Pred voznikovimi očmi je merilnik hitrosti, ki temelji na izvirniku, zaslon, ki je vgrajen vanj, pa ustvarja povezavo s sodobno dobo. Ta digitalni zaslon v sicer analognem merilniku hitrosti vozniku nudi številne informacije, vključno z dosegom. Sveteče diode kažejo tudi, ali je parkirna zavora vključena in ali je polnilni priključek vtaknjen. Na sredini merilnika hitrosti je majhna, a simpatična podrobnost: stiliziran simbol Bulli. Številne dodatne informacije so prikazane prek tabličnega računalnika, vgrajenega v strešno konzolo. Voznik lahko prikliče informacije tudi prek aplikacije za pametne telefone ali prek osebnega računalnika in ustreznega spletnega portala, in tako izve podatke o preostalem času polnjenja, trenutnem območju, prevoženih kilometrih, času potovanja, porabi energije in rekuperaciji. Glasba na prihaja iz pristnega radia v retro slogu, ki pa je opremljen z vrhunsko tehnologijo.
Tisti, ki jim bo e-BULLI všeč, si lahko izpolnijo svoje sanje za 64.900 evrov, podjetje eClassics pa ponuja tudi pretvorbe iz modelov T2 in T3.