Tako kot oba večja modela, je tudi najnovejši Townstar rezultat sodelovanja v zvezi Renault-Nissan-Mitsubishi in seveda gre pa za eno od priredb še povsem sveže nove generacije Renaultovega Kangooja. Novinec, ki ima sprednji del prilagojen Nissanovim oblikovnim značilnostim, se bo tako kot francoski original izkazoval s prostornostjo in prilagodljivostjo in bo na voljo tudi v potniški izvedbi. Z njegovim prihodom bodo poslali v pokoj že precej priletni model NV200. Townstar lahko sprejme do 3,9 kubičnega metra tovora, kar pomeni, da je vanj mogoče naložiti dve standardni paleti, medtem, ko za seboj lahko vleče tudi poldrugo tono težak priklopnik. Z rahlimi spremembami je voznikovo delovno mesto enako kot v Kangooju, ki ima sodobno in dobro pregledno instrumentno ploščo, vozniku pa je lahko v pomoč tudi do 20 novih sistemov za varnejšo in udobnejšo vožnjo. Za razliko od Renaulta, ki Kangooju namenja tudi dizelske motorje, bosta pri Townstaru na voljo samo dve pogonski možnosti in sicer 1,3-litrski prisilno polnjeni bencinski štirivaljnik s 96 kilovati (130 KM) in 90- kilovatni električni motor, ki ga z energijo oskrbuje baterija z zmogljivostjo 44 kilovatnih ur. Električni Townstar bo lahko z enim polnjenjem prevozil do 285 kilometrov. Nissan z lahkimi gospodarskimi vozil ni med močnejšimi znamkami na evropskih trgih, kljub umiku odprtega terenskega dostavnika Navara pa se za tržni delež še naprej bori s tremi modeli različnih velikosti. V skladu z novo strategijo, ki naj bi uporabnikom zagotovila učinkovite rešitve mobilnosti, so pri Nissanu prilagodili tržno strategijo in največji model NV400 (ki je zasnovan na Renaultovem Masterju) preimenovali v Interstar, srednjekategornik NV300 (osnova je Renault Trafic) pa se bo odslej imenoval Primastar. Računajo, da bodo uspeli do leta 2025 okrepiti svojo prisotnost na trgih stare celine, pripravljeni pa so tudi na izzive rasti v dostavni dejavnost in na postopen prehod na električne pogone pri lahkih gospodarskih vozilih. Na slovenskem trgu Nissanovih dostavnikov, z izjemo modela eNV200, ni v prodaji in verjetno enaka usoda čaka tudi Townstara.
Mi in naši partnerji shranjujemo in/ali dostopamo do informacij v napravi, na primer piškotkov, in obdelujemo osebne podatke, kot so enolični identifikatorji in standardne informacije, ki jih naprava pošilja za individualno prilagojene oglase in vsebine, merjenje oglasov in vsebin ter vpoglede v ciljne skupine kakor tudi za razvoj in izboljšanje izdelkov. Z vašim dovoljenjem lahko mi in naši partnerji uporabljamo natančne geolokacijske podatke in identifikacijo z iskanjem naprave. Lahko kliknete, da se strinjate z obdelavo, ki jo mi in naši partnerji izvajamo, kot je opisano zgoraj. Lahko tudi dostopate do podrobnejših informacij in spremenite prednostne nastavitve, preden podate privolitev ali jo zavrnete. Vaša privolitev v določeno obdelavo vaših osebnih podatkov morda ne bo potrebna, vendar imate pravico do ugovora taki obdelavi. Vaše prednostne nastavitve bodo uporabljene samo za to spletno mesto. Prednostne nastavitve lahko kadar koli spremenite, če se vrnete na to stran ali preverite našo politiko zasebnosti.