Pri Mercedes-Benzu so po skoraj petih letih pripravili osvežitev velikoprostorskega modela razreda V. Osrednje točke sprememb vključujejo preoblikovanje sprednjega dela, posodobitev motorjev in uvedbo devetstopenjskega samodejnega menjalnika. Poleg tega so vozilu namenili še dodatne varnostne asistenčne sisteme.
Prenovljeni razred V je videti širši, ima spremenjen sprednji odbijač in drugačno masko hladilnika, na voljo je nekaj novih barvnih odtenkov karoserije, in na novo oblikovana 17-, 18- in 19-palčna platišča. Tudi v notranjosti so oblikovalci poskrbeli za nekaj sprememb, nekoliko so preoblikovali grafiko merilnikov in ostale elemente armaturne plošče, med katerimi najbolj izstopa nov komunikacijski zaslon. potnikom pa so namenili bolj kakovostno sedežno oblazinjenje in drugačne reže za prezračevanje.



Med že znanimi pogonskimi stroji se bo v razredu V odslej vrtel novi turbodizelski štirivaljnik z oznako 250d, ki razvije z 140 kW (190 KM) in 440 Nm navora, ki se mu pridružuj še 300d s 176 kW (239 KM) in 500 Nm navora. S tem motorjem je vozilo precej urno, saj doseže najvišjo hitrost 220 kilometrov na uro in z mesta do hitrosti 100 kilometrov na uro pospeši v 7,9 sekunde. Poleg nižje porabe (-13 odstotkov pri 250d)in izpustov, sta nova motorja tudi tišja in povzročata manj tresljajev. Vse motorne izvedbe so serijsko opremljene s pogonom na zadnja kolesa, na voljo pa je tudi štirikolesni pogon.
K vsem novostim so dodani še izpopolnjeni asistenčni sistemi, na primer za izničevanje učinkov bočnega vetra, avtonomno zaviranje in samodejno prilagajanje snopa žarometov.