Fordov Transit Custom tudi uradno kot priključni hibrid

Transit Custom PHEV, ki ga je Ford uradno premierno predstavil na salonu gospodarskih vozil v Hannovru, je opremljen z naprednim hibridnim pogonskim sistemom, ki zagotavlja vožnjo brez izpustov na razdalji 50 km, za podaljšanje skupnega dosega na 500 km pa poskrbi 1,0-litrski bencinski trivaljnik. Tehnologija omogoča polnjenje vozila prek električne vtičnice za vožnjo brez izpustov, kar prispeva k zmanjšanju lokalnih emisij in vozilu omogoča vstop v območja z omejitvami izpustov. Vozilo uporablja konfiguracijo z zaporednim hibridnim pogonom, sprednji kolesi pa poganja samo elektromotor in ne motor z notranjim zgorevanjem. Motor napaja kompakten tekočinsko hlajeni 14-kWh paket litij-ionskih akumulatorjev, ki je nameščen pod tovornim dnom, kar omogoča celotno prostornino za tovor in nosilnost, ki presega 1000 kilogramov. Bencinski motor po potrebi zagotavlja dodatno polnjenje akumulatorjev.

Voznik lahko izbira med tremi načini vožnnje, privzetim samodejnim, samo z električnim dokler je na voljo energija v akumulatorjih in uporablja samo električni pogon, dokler se akumulator ne izprazni in z bencinskim motorjem, ko sistem vzdržuje trenutno raven napolnjenosti akumulatorja. Polnilni priključek v sprednjem odbijaču omogoča polnjenje prek povezave z vtičnico v gospodinjstvu z napetostjo 240 voltov in tokom 10 amperov – popolna napolnjenost je dosežena v petih urah – ali javno polnilno točko z napetostjo 240 voltov in tokom 16 ali 32 amperov, ki paket akumulatorjev povsem napolni v treh urah. V kabini merilnik moči/polnjenja nadomešča standardni števec vrtljajev, manjši merilnik stanja napolnjenosti akumulatorja pa nadomešča kazalnik temperature hladilne tekočine motorja. Funkcije potovalnega računalnika so posebej prilagojene pogonskemu sklopu, med instrumenti pa so prikazani tudi načini delovanja, opozorila za vzdrževanje in opozorilo, ko je vozilo priključeno na polnilno vtičnico. Statusna vrstica s preostalo razdaljo pri pogonu tako z akumulatorjem kot s podaljševalnikom dosega je vidna na vseh zaslonih s prikazi.

Serijska proizvodnja modela PHEV se bo sicer začela v drugi polovici leta 2019. Pri Fordu so hkrati napovedali tudi tudi večje izboljšave palete modelov vključno z nadgrajenim 2,0-litrskim dizelskim motorjem EcoBlue v zmogljivejši izvedbi s 185 KM, prvo možnost dizelskega pogona z ‘mehko’ (pomožno) hibridno tehnologijo v segmentu in funkcije za pomoč vozniku.

 

Delite to objavo

Dostavnice
Naslov najboljšega gre v Postojno

Dijaki iz 12 slovenskih srednjih šol, ki izobražujejo bodoče avtoserviserje, so se tudi letos pomerili za naslov Mladi mehanik Slovenije 2024. Naslov je osvojil Tobija