Citroën z novim konceptom prodaje za poklicne uporabnike

Na mednarodnem salonu gospodarskih vozil IAA v Hannovru Citroën predstavlja nov koncept prodaje za poklicne uporabnike imenovan “La Manufacture Citroën”. Z novim konceptom bodo zagotovili storitve po meri v skladu s pričakovanji uporabnikov lahkih gospodarskih vozil. Koncept uvaja nekaj novosti, med katerimi so prepoznavanje prodajnega mesta, hitro opazna signalizacija, rezervirana parkirna mesta in posebej urejen razstavni prostor za vodilne modele. Ponudba vozil bo enostavno in poučno predstavljena z osvetljenimi identifikacijskimi napisi, na katerih so poudarjeni tehnični podatki modelov, zlasti s pomočjo ikon, ki ponazarjajo možnosti za predelavo vozil. V notranjosti bo kupce pričakala gostoljubna in prijetna čakalnica z udobnimi sedeži, pultom s priključki za vzpostavitev povezave, velikimi barvnimi zasloni ter odprte in zasebne mize prodajnih svetovalcev. Po uvedbi pilotskih prodajnih mest v Franciji namerava znamka v naslednjih treh letih odpreti konceptne trgovine Manufacture Citroën po svoji celotni prodajni mreži.

Delite to objavo

Dostavnice
Naslov najboljšega gre v Postojno

Dijaki iz 12 slovenskih srednjih šol, ki izobražujejo bodoče avtoserviserje, so se tudi letos pomerili za naslov Mladi mehanik Slovenije 2024. Naslov je osvojil Tobija