Globalna pandemija koronavirusa je lani znatno vplivala tudi na poslovanje znamke Volkswagen Gospodarska vozila, ki se je soočala z zaporami na glavnih trgih, izzivi z dobavitelji in zadržanostjo pri kupci. Hkrati so v teh časih dostavna vozila še pomembnejša, je na letni konferenci pojasnil prvi mož znamk Carsten Intra: »naša vozila dostavljajo pomembno blago, so tudi mobilne delavnice in tudi zdravnike in policiste pripeljejo tja, kjer jih potrebujejo. Zlasti preteklo leto je pokazalo, da smo s svojimi vozili in storitvami pomemben del družbenega sistema. Za ljudi na splošno in za družbo smo koristni«.,
Izvršni direktor je potrdil strategijo, ki vključuje sodelovanje s Fordom pri razvoju treh vozil poteka in poteka po urniku, ter nov oddelek pod okriljem VWCV, v katerem se združujejo vse dejavnosti na vseh področjih prihodnjih storitev mobilnosti in razvoja avtonomne vožnje. Avtonomna vozila naj bi preizkusili že letos in do leta 2025 bo tehnologija zrela za komercialno uporabo. Znamka se osredotoča na elektrifikacijo voznega parka, vključno z novim Multivanom kot priključnim hibridom, ki prihaja še letos in popolnoma električnim potniškim in tovornim dostavnikom ID.Buzz, ki bo pripravljen prihodnje leto. Leto 2022 bo prineslo prve rezultate sodelovanja s Fordom; Volkswagen bo za Ford tovarni v Poznanu izdeloval dostavnik na osnovi Caddyja, pri Fordu pa bodo na osnovi odprtega terenskega Rangerja izdeloval novo generacijo Volkswagna Amaroka.



Za letos uprava predvideva, da bodo kupcem prodali več kot 400.000 vozil, kar je znatno nad prodajnimi številkami lanskega leta. Zaradi naložb v preobrazbo, posodobitev obratov in uvedbe električnih modelov bo poslovno leto v rdečih številkah, a so, kot prav Intra pripravljeni sprejeti izgubo glede na predvideno rast prodaje in s tem povezano donosnost.