Pri Mercedes-Benzu so opravili zadnje zimske teste vzdržljivosti eSprinterja, ki bo v drugi polovici leta pripravljen na začetek prodaje. Nekaj tednov je razvojna ekipa električni dostavnik preizkušala v bližini polarnega kroga na švedskem Arjeplogu. Pri nizkih temperaturah, kot je minus 30 stopinj z ledenimi cestami in globokim snegom je testiranje vključevalo vožnjo po zamrznjenem jezeru, da bi preučili učinke ekstremnega mraza na ravnanje, ergonomijo in udobje z uporabo posebne merilne tehnologije, medtem ko so temperaturno odpornost pogonskih komponent, programske opreme in vmesnikov preizkušali v objektih s hladnimi celicami.
Odzivanje na različne vremenske razmere je ključnega pomena za električna vozila, ki delujejo v zahtevnih dnevnih operacijah, kot so kurirska, ekspresna in paketna dostava. Tudi pri temperaturah pod lediščem mora biti omogočeno hitro odstranjevanje ledu s stekel in zanesljivo segrevanje voznikove kabine. V ta namen so temperaturo testnih vozil in njihovih baterij v posebnih hladnih celicah znižali do skrajnosti, da bi preverili obnašanje zagona in toplotno upravljanje med tako imenovanimi hladnimi zagoni. Pomemben element preizkusa je tudi obnašanje pri polnjenju. eSprinter je opremljen s funkcijo hitrega polnjenja, s katero lahko v 30 minutah napolni približno 80% zmogljivosti baterije.
V Arjeplogu je bil eSprinter podvržen končnim zimskim preskusom vzdržljivosti, preden se bo pridružil eVitu v drugi polovici leta 2019. Na začetku bo novi eSprinter na voljo kot zaprti dostavnik z visoko streho in dovoljeno skupno maso vozila. 3500 kilogramov. Največja tovorna prostornina je 10,5 m³, podobno kot pri primerljivem Sprinterju z dizelskim pogonom.
Opremljen je z baterijo zmogljivosti 55 kWh, doseg je ocenjen na 150 kilometrov z največjim tovorno obremenitvijo 900 kilogramov. Z izvedbo z nekoliko šibkejšim akumulatorjem lahko kupci dajo prednost drugim operativnim parametrom. Zmogljivost 41 kWh omogoča povečanje uporabnega tovora za okoli 140 kilogramov na skupno 1040 kilogramov, doseg pa znaša okoli 115 kilometrov. Podobno kot pri osnovnem dizelskem motorju ima električni pogon v eSprinterju moč 85 kW in navor do 300 Newtonov. Tako kot pri eVitu, mogoče najvišjo hitrost nastaviti tako, da ustreza trenutni nalogi, na 80 km / h, 100 km / h ali na 120 km / h.


