Tudi pri Volkswagnu lani ni šlo brez težav

Leto  2021 je bilo tudi pri znamki Volkswagen Gospodarska vozila zaznamovano s pandemijo koronavirusa in izzivi na svetovnem trgu polprevodnikov. To je vplivalo na prodajo, ki je bila 3,2 odstotka nižja kot predlani, vendar hkrati beležijo tudi skoraj 20-odstotno povečanje naročil, ki jih bodo v težkih proizvodnih razmerah izpolnjevali v prihodnjih mesecih. Med modeli ostaja vodilni Transporter T6.1, katerega prodaj se je povečalo za 14,8 odstotka na skupno 166.400 vozil. Posebej je bila zaradi zahtevnih razmer na trgu polprevodnikov otežena proizvodnja novega Caddyja prodaja se je zmanjšal za 24,5 odstotka na 85.200 vozil. Prodajna številka Amaroka, ki lani ni bil več naprodaj v Evropi, znižala na 45.400, to poletje pa pride naslednik, ki prvič izvira iz sodelovanja s Fordom. Navzgor obrnjeno prodajno krivuljo so zabeležili pri Crafterju z 62.300 vozili, med katerimi je bilo 1.500 električnih. Tudi sicer se je število elektrificiranih vozil povečalo za 35,1 odstotka, medtem ko so pri počitniških vozilih dosegli 28-odstotno rast.

VW2021

Delite to objavo

Dostavnice
Naslov najboljšega gre v Postojno

Dijaki iz 12 slovenskih srednjih šol, ki izobražujejo bodoče avtoserviserje, so se tudi letos pomerili za naslov Mladi mehanik Slovenije 2024. Naslov je osvojil Tobija