Prvi ruski prototip hibridnega terenskega dostavnika

Ruski proizvajalec terenskih in lahkih gospodarskih vozil UAZ iz Uljanovska je predstavil prototip odprtega terenskega dostavnika s hibridnim pogonskim sklopom. Pogon Za UAZ-ovo vozilo Profi so razvili v zveznem državnem podjetju NAMI, gre pa za izvedbo z dvojno kabino in petimi sedeži. Za pogon skrbita 2,3-litrski bencinski štirivaljni motor, ki razvije 97 kilovatov (123 KM) in razmeroma skromen navor 214 Nm in električni motor s 93 kilovati in 288 Nm navora, za prenos skrbi šeststopenjski samodejni menjalnik. Električna energija je uskladiščena v bateriji z zmogljivostjo 14 kilovatnih ur, električni sistem pa deluje pod napetostjo 356 voltov.  Vožnja dostavnika z 1,5 tone nosilnosti lahko poteka v treh voznih režimih, zgolj z delovanjem bencinskega motorja, kombinirano in samo na elektriko. Hibridni način se aktivira, ko krmilna računalniška enota sporoči, da je hitrost višja od 50 kilometrov na uro. Po navedbah proizvajalca naj bi vozilo v povprečju porabilo 7,6 litra bencina na 100 kilometrov, pospešek z mesta do hitrosti 100 kilometrov na uro pa je 10,7 sekunde, kar je precej bolje kot v izvedbi z izključno z motorjem na notranje zgorevanje. Rusi imajo v načrtu tudi serijsko proizvodnjo, ki pa se bo začel šele po temeljitih zaključnih preizkusih. Glede na dosedanje izkušnje z rusko avtomobilsko industrijo, to še ne bo prav kmalu.

Delite to objavo

Dostavnice
Naslov najboljšega gre v Postojno

Dijaki iz 12 slovenskih srednjih šol, ki izobražujejo bodoče avtoserviserje, so se tudi letos pomerili za naslov Mladi mehanik Slovenije 2024. Naslov je osvojil Tobija