Nedavne spremembe pri osveženi izvedbi dostavnika Iveco Daily prinašajo izboljšan tovorni prostor, zadržane spremembe zunanjosti in nekaj novosti pri pogonskih strojih. Ob tem pri Ivecu še vedsno stavijo na prilagodljivost različnim uporabnikom, ne glede na različico
Z oblikovnimi spremembami je Daily pridobil večjo masko hladilnika ožje žaromete in tridelni sprednji odbijač Toda veliko bolj zanimivo kot kozmetično retuširanje so inovacije pod pločevinasto obleko, ki zagotavljajo varnost potnikov in tovora. Odslej ima namreč Ivecov dostavnik celo vrsto elektronskih pomočnikov in varnostnih funkcij, na primer, sistem za zaviranje v sili, ki preprečuje trčenje pri hitrostih pod 50 km / h, in prilagodljivi tempomat, ki prilagaja razdaljo do vozila spredaj. Seznam možnosti vključuje tudi sistem za opozarjanje na zastoj v prometu in nenamerno zapuščanje voznega pasu, pomoč pri spuščanju, proaktivno spremljanje voznega pasu in asistenco pri bočnem vetru. To stabilizira vozilo pred nepričakovanim močnim bočnim vetrom in kompenzira bočne premike.
Napredek je tudi pri motorjih, ki so sicer že stari znanci: 2,3-litrski dizelski štirivaljnik s 85 KW (116 KM), 100 kW (136 KM) in 115 kW (156 KM) in 3,0-litrski motor s 118 kW (160 KM), 132 kW (180 KM) in 155 kW (210 KM), sta bila nekoliko posodobljena. Sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah zaradi stalnega nadzora zmanjša poraba goriva do deset odstotkov. Motorji izpolnjujejo emisijski standard 6d-Temp. Za zmanjšanje dušikovih oksidov so vozila opremljena z 20-litrskim rezervoarjem Adblue. Predvideni intervali menjave olja so raztegnjeni na 50.000 km do 60.000 km. Pri vseh motorjih je na voljo šeststopenjski ročni ali osemstopenjski menjalnik ZF, le 3,0- litrski motor s 160 KM je na voljo samo z ročnim menjalnikom. Novi električni servo volan zmanjša voznikov napor, potreben za krmiljenje za 70 odstotkov, in vozniku olajša manevriranje v mestu. Nov in v primerjavi s svojim predhodnikom manjši, ter višinski in nagibno nastavljiv je tudi večfunkcijski volanski obroč.


