Kljub dobrim prodajnim rezultatom, številke vseeno niso bile tolikšne, da bi se pri Fordu odločili za samostojen razvoj in proizvodnjo novega vozila. Tudi na slovenskem trgu je bil prejšnji Tourneo Connect med kupci opažen, vendar ne v vrhu prodajne statistike.
Novi Tourneo Connect prvi rezultat strateškega partnerstva med Fordom in Volkswagnom, s čimer sta proizvajalca začela uresničevati dogovore o skupnem razvoju in proizvodnji lahkih gospodarskih vozil. Novinec je nastal na osnovi, ki so jo prispevali pri Volkswagnu in je pravzaprav »preoblečeni« in nekoliko prilagojeni Caddy. Tudi proizvodnja poteka v Volkswagnovi tovarni v poljskem Poznanju. Oba predstavnika se vizualno ločita le po nekaj malenkostih; Tourneo Connect ima drugačno sprednjo masko in žaromete, medtem ko je zadnji del skoraj nespremenjen. Tudi v notranjosti so skupna jedra zelo opazna, nekaj sprememb je le pri obliki merilnikov, ki so seveda lahko digitalni, in pri osrednjem komunikacijskem zaslonu.
Tourneo Connect je na voljo v dveh dolžinskih izvedbah in s petimi ali sedmimi sedeži v potniški kabini, v zadku pa je seveda prostoren prtljažnik. Z odstranitvijo sedežev v drugi in tretji vrsti je na voljo do 3,1 kubičnega metra prostora za tovor ali prtljago pri daljši in 2,6 kubičnega metra pri krajši izvedbi. Voznik se pri vožnji lahko zanese na številne asistenčne sisteme, za višji nivo varnosti in udobja skrbi kar 19 funkcij iz poglavja pametne digitalne tehnologije.






Ponudba štirivaljnih motorjev s prisilnim polnjenjem trenutno vključuje 1,5-litrski bencinski motor, ki zmore 84 kilovatov (114 KM) in 220 Nm navora, ter 2,0-litrski dizelski motor, ki razvije 90 kilovatov (122 KM) in 320 Nm navora. Oba pogonska stroja sta Volkswagnova, dizelski se ponaša z inovativnim sistemom dvojnega doziranja, ki vbrizgava tekočino AdBlue pred dvema selektivnima katalizatorjema za zmanjšanje dušikovih oksidov. Vsi modeli imajo serijsko vgrajen šeststopenjski ročni menjalnik ali sedemstopenjski samodejni menjalnik z dvojno sklopko. Pogon na vsa kolesa je oziroma bo na voljo le pri izvedbah z dizelskim motorjem.
Tovorni sorodnik Transit Connect bo pripravljen šele v letu 2024, do takrat bodo pri Fordu imeli še obstoječi model. Za zdaj torej prihaja na slovenske ceste potniški, družinsko in podjetniško naravnani Tourneo Connect, ki ima izhodiščno ceno 29.050 evrov.