MAN pošilja na ceste električni dostavnik eTGE

Nemški proizvajalec gospodarskih vozil bo še pred uradno predstavitvijo na septembrskem salonu gospodarskih vozil v Hannovru začel izdelovati električno izvedbo svojega edinega dostavnika TGE. Vozilo bo poganjal 100-kilovatni električni motor, katerega baterija bo zagotavljala do 160 kilometrov prevožene poti z enim polnjenjem. Pri MAN-u so namreč prepričani, da okoli 70 odstotkov vseh lahkih gospodarskih vozil svoje delo opravlja predvsem v urbanih okoljih, da prevozijo manj kot 100 kilometrov dnevno in da so hitrosti razmeroma nizke, zato s tolikšnim teoretičnim dosegom pokrijejo transportne potrebe treh četrtin uporabnikov. MAN eTGE ima baterijo, ki se na 40-kilovatni polnilni postaji lahko v 45 minutah napolni do 80-odstotne zmogljivosti, polno zmogljivost pa doseže v petih urah in pol, oziroma v največ devetih urah na običajnem 220-voltnem priključku. Električni sinhroni motor s 100 kilovati poganja prednji kolesi in razvije 290 Nm navora, ki je v celoti na voljo takoj in v celotnem območju vrtljajev. Man eTGE doseže najvišjo hitrost 90 kilometrov na uro in za vožnjo porabi 20 kilovatnih ur električne energije na 100 prevoženih kilometrov. Vozilo je glede na izvedbo mogoče obtežiti s tovorom, ki tehta od 950 do 1.700 kilogramov. V Nemčiji eTGE stane okoli 69.500 evrov.

Delite to objavo

Dostavnice
Naslov najboljšega gre v Postojno

Dijaki iz 12 slovenskih srednjih šol, ki izobražujejo bodoče avtoserviserje, so se tudi letos pomerili za naslov Mladi mehanik Slovenije 2024. Naslov je osvojil Tobija