Pri Fordu so uvedli novo različico Transita v izvedbi šasije s kabino, z največjo tovorno prostornino za uporabnike na rastočem trgu 3,5-tonskih mednarodnih prevozov. V skladu z velikim povpraševanjem na Poljskem, v Srednji Evropi in v Baltskih državah, kjer ima sedež veliko podjetij, ki s 3,5-tonskimi dostavnimi vozili razvažajo tovore na mednarodnih poteh, je novi model s sprednjim pogonom opremljen s podaljšanim podvozjem in pogonskimi sklopi za najzahtevnejšo uporabo.
Z nameščenim kontejnerjem s platnenimi stranicami najnovejša šasija s kabino Transit L5 celo s povišano nadgradnjo kabine s posteljo omogoča prevoze do 10 evro-palet in nosilnost do 950 kg po predelavi. Medosna razdalja najdaljšega Transita meri 4,52 metra, pogonu pa sta namenjeni dve izvedbi 2,0-litrskega turbodizelskega motorja, oosnovna s 96 kilovati (130 KM) in 360 Nm navora, za zahtevnejšo uporabo pa s 118 kilovati (160 KM) in 390 Nm navora. Obe različici motorja omogočata predelave, s katerimi masa vozila presega 2380 kg, kar ustreza ponudnikom mednarodnih prevozov. Serijsko je vgrajen šeststopenjski ročni menjalnik, na voljo pa je tudi šeststopenjski samodejni menjalnik z ročnim načinom prestavljanja.
Z vsemi pogonskimi sklopi je možno naročiti dodatni 95-litrski rezervoar za gorivo, ki omogoča večji doseg za izboljšanje produktivnosti z manj postanki zaradi točenja gorivaFord je pri razvoju sodeloval s podjetjema za predelave Carpol in Nadwozia Partner na Poljskem in izdelal tipična demonstracijska vozila za mednarodne prevoze s kontejnerjem s platnenimi stranicami in udobno nadgradnjo kabine s kotičkom za počitek za vozniško kabino ali nad njo.