V začetku začetku leta na slovenski trg lahkih gospodarskih vozil prihajata nova modela kitajskih električnih dostavnikov Maxus proizvajalca SAIC. Podjetje Plan-Net Solar, ki skrbi za uvoz, bo najprej pripeljalo srednjekategornika e-Deliver 3 s kratko in dolgo medosno razdaljo v dolžini karoserije 4,56 metra in 5,15 metra oziroma s 4,8 ali 6,3 kubičnega metra tovornega prostora in nosilnostjo do 990 kilogramov.
Pogonu je namenjen elektromotor z 90 kilovati, oskrbo z energijo zagotavljata baterija zmogljivosti 53 kilovatnih ur, doseg je od 316 do 342 kilometrov. Kmalu za njim prihaja še večji e-Deliver 9. Tudi to vozilo bo na voljo v običajni in podaljšani izvedbi s 5,55 oziroma 5,94 metra dolžine in z zaprtim tovornim prostorom, ki bo sprejel 9,7 oziroma kar 11,3 kubičnega metra tovora s težo do okrogle tone.
Električni motor bo razvil 150 kilovatov, medtem ko bo doseg odvisen od velikosti baterije (52, 72 ali 88 kilovatih ur) in bo znašal od 180 do 300 kilometrov. Pri obeh Maxusovih dostavnikih je poleg običajnega na voljo tudi hitro polnjenje. V tem primeru je za napolnitev baterije do 80 odstotkov zmogljivosti potrebnih 40 minut, prek hišne napeljave pa od šest do osem ur.
Cene za e-Deliver 3 se začenjajo pri 41.950, večji e-Deliver 9 pa stane najmanj 64.800 evrov. Predvsem za manjšega od obeh kitajskih novincev naj bi bilo kar nekaj zanimanja tudi med večjimi kupci, neuradno je med njimi Pošta Slovenije, ki ima v voznem parku že nekaj električnih dostavnikov.