Po nedavni osvežitvi največjega Ducata so pri znamki Fiat Professional končno predstavili še zamenjavo srednjem razredu dostavnikov. V ta namen bodo prenehali prodajati Fiat Talento, preimenovanega dvojnika Renaulta Trafica, s čimer bo konec pogodbe z Renaultom. S tem bo prišlo tudi do zmanjšanja proizvodnje v njihovi tovarni v francoskem Sandouvillu, kjer je Talento s Traficom (ter sorodnimi modeli Nissana in do nedavnega tudi Opla) nastajal od leta 2016.
Po novem bodo pri Fiatu imeli dva modela, Scudo, ki je zamišljen predvsem kot lahko gospodarsko vozilo za prevoz tovora in potnikov, Ulysse pa je družinsko naravnani velikoprostorec. Nobeno presenečenje ni, da sta oba prirejeni izvedbi Citroënovega dvojca Jumpy in Spacetourer oziroma Peugeotovih modelov Expert in Traveller, kajti italijanski Fiat je del skupine Stellantis. Torej gre za vozili na skupni platformi z enakimi motorji (tudi z električnim pogonom) in minimalnimi oblikovnimi spremembami. Lahko gospodarsko vozilo Scudo bo na voljo z zaprtim tovornim prostorom, v potniški izvedbi in kot šasija s kabino, potniški Ulysee pa v izvedbah s 6 do 9 sedeži.
Italijanska novinca se vračat v Steellantisovo francosko tovarno Hordain v bližini Valenciennesa na severu države. Njuni imeni zvenita znano, saj so ju pri Fiatu že uporabljali, oba modela pa so v tej tovarni izdelovali v prejšnjih generacijah, Ulysse je iz proizvodnih dvoran prihajal med letoma 1994 in 2002, in gospodarsko vozilo Fiat Scudo, od leta 1996 do 2016. Tovarno so odprli leta 1992 kot rezultat skupnega podjetja iz leta 1978 med takratnima skupinama Fiat in PSA.
Scudo bo na najpomembnejših evropskih trgih naprodaj že ob koncu leta, Ulysse pa bo sledil v prvem četrtletju prihodnjega. Prihodnjo jesen je pri Fiatu predvidena še ena zamenjava v dostavniških vrstah, poslovil se bo ostareli Doblo, ki bo naredil prostor nasledniku, narejenem na osnovi Citroena Berlinga, oziroma Peugeota Partnerja.