Do zamenjave generacij oziroma prihoda novega Kangooja je preteklo celih štirinajst let. Zdaj prihaja v novi podobi, z domiselnimi praktičnimi rešitvami za prevoz tovora in s sodobnimi asistenčnimi sistemi. A hkrati tudi brez potniške izvedbe in samo z dizelskimi motorji, ter v družbi s cenovno ugodnejšo različico Express Van.
Torej, novega Kangooja v potniški izvedbi za slovenske kupce ne bo. Pri uvozniku Renault Nissan Slovenija odločitev opravičujejo z domnevo, da se novinec ne bi dobro znašel med tekmeci, predvsem s konkurenčno trojko francoskega in s pravkar novim enojcem nemškega porekla.Za prvo srečanje za volanom je torej ostal tovorni Kangoo s srednjim od treh 1,5-litrskih turbodizelskih motorjev. Prvi vtis je bil dovolj impresiven, da si ga je vredno zapomniti, seveda predvsem v primerjavi s tistim, kar ponujajo tekmeci. Voznikovo delovno mesto je urejeno povsem na novo, kar pomeni predvsem popolnoma drugačno armaturno ploščo z ravnimi površinami, z volanskim obročem, ki je enak kot v osebnih avtomobilih in s plastiko, ki na lestvici kakovosti ni prav visoko.
Podvozje je presenetljivo zelo udobno in tudi z 280 kilogrami težnostne obremenitve v tovornem prostoru se lega na cesti ni zaznavno spremenila. Dodatno k občutku, kakršen se pojavi za volanom osebnega avtomobila, prispevata še razmeroma mehkobna vožnja in dobra zvočna zatesnitev potniške kabine. Že znani 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik s 70 kilovati (95 konjskih moči) deluje suvereno opravlja svoje delo, a se v daljših klancih lahko razmeroma hitro upeha. V Kangooju se bo lahko vrtel še najmočnejši turbodizelski štirivaljnik s 96 kilovati (130 KM) in najšibkejši s 55 kilovati (75 KM) . Prav tako bo prihodnje leto na voljo električno gnani dostavnik, elektromotor bo razvil 75 kilovatov, polna baterija pa naj bi zadostovala za 265 kilometrov vožnje.
Kangoo, ki bo na slovenske ceste v tovorni izvedbi prispel šele čez pol leta, je še bolj prilagodljiv kot v dosedanji generaciji. V svet dostavnikov prinaša kar nekaj inovativnosti, med njimi rešitve za olajšan dostop in natovarjanje. Kadar so posamezni kosi tovora dimenzijsko izven običajnih mer, je v pomoč odprtina brez stebrička med desnimi sprednjimi in bočnimi drsnimi vrati, široka kar 1.42 metra. To omogoča enostaven dostop do tovora ne glede na prostorske omejitve, na primer na ozkih parkirnih prostorih.






Skladno s časom in modnimi smernicami ima Kangoo novo multimedijsko napravo in asistenčne sisteme za vožnjo, vključno z digitalnim notranjim vzvratnim ogledalom za boljšo preglednost za vozilom. Med drugimi pripomočki sta še sistem za nadzor nihanja prikolice in sistem aktivne pomoči pri zaviranju v sili. Za varnost in udobje v vožnji lahko skrbi 14 asistenčnih sistemov, med njimi so aktivno zasilno zaviranje, prilagodljivi regulator hitrosti, sistem za ohranjanje voznega pasu, ter aktivno spremljanje vozil v mrtvem kotu. Vsega tega pa ni v cenejšem Express Vanu, ki je predvsem v vlogi zamenjave za odhajajoči Dacia Dokker; romunska znamka se namreč ne bo več ukvarjala z dostavniki. Express van je torej osiromašen za nekaj opreme, poleg tega ima bolj enostavne sedeže, manjše digitalno ogledalo in le oba šibkejša motorja. Na slovenski trg prihaja kratkem, izhodiščna cena je 15.860 evrov.





