Po več kot dvanajstih letih bodo pri Renaultu spomladi postavili na ceste tretjo generacijo potniškega in tovornega Kangooja. Prve uradne fotografije obetajo bolj dinamično zunanjost, ki jo zaznamuje predvsem temeljito preoblikovan sprednji del, s kromiranimi dodatki pa so oblikovalci želeli doseči nekoliko prestižnejši videz. V novi notranjosti je vodoravna armaturna plošča s številnimi odlagalnimi mesti, popolnoma pa so preoblikovani tudi sedeži, ki zagotavljajo boljše udobje in so trpežnejši.
V dostavni izvedbi bo Kangoo uporabnikom olajšal dostop in natovarjanje z dvema inovativnima rešitvama. Z odstranitvijo srednjega stebrička nastane bočna odprtino ki meri 1.42 metra oziroma dva krat toliko kot v predhodnem modelu, ki omogoča enostaven dostop do tovora ne glede na omejitve parkirnega prostora. V notranjosti je novost zložljivi podstrešni prtljažnik, ki omogoča prevoz dolgih in velikih predmetov, ki lahko segajo tudi nad glavo sovoznika, ne da bi omejili uporabnost spodnjega dela tovornega prostora.
Novi Kangoo je pridobil novo multimedijsko napravo in asistenčne sisteme za vožnjo, vključno z digitalnim notranjim vzvratnim ogledalom. Ta nov homologiran sistem omogoča boljšo preglednost za vozilom, še zlasti pri zaprtih tovornih izvedbah. Med drugimi pripomočki sta še sistem za nadzor nihanja prikolice in sistem aktivne pomoči pri zaviranju v sili. Novinec bo na voljo v dveh dolžinah, z ročnim ali samodejnim menjalnikom, ter z dizelskim, bencinskim ali elektromotorjem. Uporabna prostornina tovornega prostora znaša od 3,3 do 3,9 v standardni in od 4,2 do 4,9 kubičnega metra v daljši izvedbi. V potniški različici bo novi Kangoo prostorno večnamensko družinsko vozilo s petimi sedeži in prilagodljivo notranjostjo.
Kangooja bodo izdelovali v Renaultovi tovarni Maubeuge v Franciji, naprodaj bo na evropskih in tudi na drugih trgih. Pri uvozniku Renault Nissan Slovenija bodo s cenami in drugimi podrobnostmi za slovenski trg postregli po začetku serijske proizvodnje, torej spomladi prihodnje leto.