Japonski Mitsubishi bo na nekaterih trgih v kratkem pričel s prodajo novega lahkega gospodarskega vozila z zaprtim tovornim prostorom. Novinec z imenom Express je pravzaprav preimenovana in rahlo preoblikovana izvedba Renaultovega modela Trafic in bo zapolnil večletno Mitsubishijevo vrzel v tem razredu.
Pred prihodom novega Expressa so imeli pri Mitsubishiju v ponudbi ostareli model L300, ki že dolgo ni več ustrezal potrebam sodobnega transporta. Z vstopom v navezo Renault Nissan se je japonski znamki ponudila priložnost za ponovni vstop na trg lahkih gospodarskih vozil, kjer je sicer prisotna z odprtim terenskim dostavnikom L200.
Express ima poleg Mitsubishijevih oznak tudi značilno masko hladilnika, medtem, ko je ostalo bolj ali manj popolnoma enako kot pri Traficu. Za pogon bosta na voljo 1,6-litrski dizelski štirivaljnik z dvojnim turbinskim polnilnikom in s 103 kW (140 KM) ter novi 2,0 litrski turbodizel, ki razvije 125 kW (170 KM). Šibkejši pogonski stroj bo na voljo samo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, močnejši pa tudi z dvosklopčnim samodejnim.
Kupci bodo lahko izbirali med običajno različico s 5,2 metra tovornega prostora in podaljšano, v katero bo mogoče naložiti 6 kubičnih metrov tovora. Zaenkrat je predvidena le tovorna izvedba s tremi sedeži, poleg tega bo v primerjavi s Traficom na voljo manj elementov opreme in karoserijskih barv.
Pri Renaultu bodo z Expressom delno nadomestili izpad proizvodnje Oplovega Vivara, ki se je končala lansko leto. Očitno pa pri Mitsubishiju z novincem nimajo velikih načrtov, saj bo vsaj za zdaj naprodaj samo na avstralskem in novozelandskem trgu.


