Avstralska podružnica Hyundaija se je lotila posebnega projekta predelave dostavnika i800 v dirkaško nastrojeni osemsedežnik, ki bi bil namenjen predvsem zabavi v obliki drsenja po stezi. Vozilo so poimenovali iMax N in je izdelano na osnovi potniškega dostavnika, ki ga na evropskih trgih poznamo kot Hyundai H1, zanj so uporabili sestavne dele športne kombiliuzine Hyundai i30 N.
Za začetek so predelovalci odstranili standardni 2,5-litrski štirivaljni dizelski motor in ga nadomestili z dvolitrskim 3,5-litrskim bencinskim šestvaljnikom, ki poganja zadnji kolesi in razvije 294 kilovatov (400 KM) in 550 Nm navora. Poleg tega so osemsedežniku namestili prilagodljiv sistem vzmetenja, povečali sprednje kolutne zavore, vgradili enak izpušni sistem kot pri i30 N in nataknili enaka 19-palčna aluminijasta platišča.
Z izjemo občutnega znanja oddaljenosti od tal, so kozmetični popravki Hyundaia iMax N razmeroma zadržani, opazni so ne preveč estetski sprednji stabilizator, stranska krilca, in lahek zadnji difuzor s trikotno svetilko za meglo. Karoserija je odeta v značilno modro barvo kot pri Hyundaiju i30 N.
V kabini sta spredaj dva športna sedeža in zadaj dve trisedežni klopi. Sedeži so obloženi z usnjenimi prevlekami s kontrastnimi modrimi šivi in reliefnimi logotipi Hyundai N. Pred voznikom sta digitalna instrumentna plošča in športni volanski obroč, oboje je prav tako sposojeno iz modela i30 N. Na žalost pri Hyundaiju ne načrtujejo proizvodne različice.