Japonski Mitsubishi z novo, peto generacijo modela L200 zaznamuje 40-letno prisotnost v tem razredu. Novinec na sprednjem delu povzema poteze novejših Mitsubishijevih modelov, to pomeni ostrejši videz, agresivnejši sprednji odbijač, razpotegnjeno masko hladilnika in ožje žaromete. Na zadnjem delu in na tovornem prostoru, ki je dimenzijsko enak kot pri dosedanjem modelu, je manj sprememb, temeljito pa je osvežena pogonska tehnika.
Vozne lastnosti bodo izboljševale zavore z večjim premerom zavornih kolutov, prav tako so razvojniki na novo nastavili vzmetenje in blaženje. Tako kot doslej bodo na voljo karoserijske izvedbe z enojno, podaljšano in pri evropskih kupcih najbolj priljubljeno dvojno kabino.
V notranjosti voznika čaka armaturna plošča z novo zasnovo, in izboljšanimi elementi osrednjega zaslona, vse ostalo pa je v veliki meri kot doslej. Za pogon odslej skrbi novi 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik s 110 kW (150 KM) in navorom 400 Nm metrov pri 1750 vrtljajih. Pogonski stroj je po izbiri lahko povezan z ročnim šeststopenjskim menjalnikom ali šeststopenjskim samodejnim menjalnikom.









S polmerom obračanja 11,8 metra je L200 prijetno vodljiv, zahvaljujoč spremenjenemu vzmetenju (spredaj povečana vzmet in daljši blažilniki ter zadaj optimizirano blaženje vibracij in šest listnih vzmeti) je potniško udobje dokaj solidno, poleg tega se L200 tudi zaradi izboljšane torzijske togosti dobro znajde na slabših površinah in terenskih poteh. Vozne lastnosti izboljšujejo še zavore z večjim premerom zavornih kolutov.
Precej bolje je novi L200 oborožen na varnostnem področju, kjer so med drugim, odvisno od opreme na voljo nov asistenčni sistem za nadzor vožnje po voznem pasu in opozorilnik za prečni promet zadaj, 360-stopinjsko kamero, sistem za zaznavanje pešcev in zaviranje v sili, in tudi pomoč pri parkiranju spredaj in zadaj. Kot doslej je L200 opremljen z opozorilom o odhodu s voznega pasu, aktivno stabilnostjo in uravnavanjem vleke, sistemom za speljevanje v strmini in za stabilizacijo priklopnika.
Cene za izvedbe z dvojno kabino se na slovenskem trgu začenjajo s 24.400 evri.