DARS
A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Okvara vozila. R2-409, Postojna - Razdrto: Delo. G1-7 Starod-Kozina: Zastoj. G1-11 Koper-Dragonja: Zastoj. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Ovire. G2-101, Priključek Zvirče Zahod: Delo. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Ovire. R3-608, Lokve - Čepovan: Delo. A2-E70 Kronovo-Obrežje: Zastoj. H5-E751, Škofije - Koper: Ovire. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Ovire. H4 , Nova Gorica - Razdrto: Ovire. G2-102, Peršeti - Most na Soči: Tovornjaki. LC-067140, Vrzdenec - Žažar - Ligojna: Delo. R3-645, Zadvor - Šmartno pri Litiji: Ovire. LZ-322120, Tržaška cesta III: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Ovire. R3-664, Gaber - Uršna s. - Novo mesto: Delo. A5 , Lendava - Pince: Ovire. A1-E57, E59, Šentilj - Maribor: Ovire. A5 , Lendava - Pince: Ovire. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Ovire. R3-716, Grad - Kuzma: Ovire. RT-926, Sleme - Koprivna: Tovornjaki. R3-626, Gračišče - Brezovica: Ovire. R3-624, Loka - Podpeč - Rakitovec: Ovire. R3-631, Starod - Meja RH: Ovire. R3-632, Ilirska Bistrica - Novokračine: Ovire. LC-231060, Lazec - S. Kot - N. Kot - RH: Ovire. R3-653, Hrib - Trava - Podplanina: Ovire. R3-657, Bosljiva Loka - Osilnica: Ovire. R3-659, Kot - Sodevci: Ovire. R3-660, Dolenjci - Adlešiči - Žuniči: Ovire. LC-255090, Krasinec - Pravutina: Ovire. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire. R3-661, Krmačina - Drašiči - Metlika: Ovire. R3-663, Radovica - Ostriž: Ovire. R3-671, Šutna - Planina v Podbočju: Ovire. R3-676, Kapele - Rakovec: Ovire. R3-678, Stara vas - Figarov Most: Ovire. R3-677, Nova vas - Pišece: Ovire. LC--279885, Sedlarjevo: Ovire. LC-317090, Hotel AT - meja RH: Ovire. R3-685, Rodne - Rajnkovec: Ovire. R3-690, Tržec - Zg. Leskovec: Ovire. R3-692, Borl - Cirkulane - Meje: Ovire. R3-691, Zavrč - Drenovec: Ovire. LC-302070, Središče - Preseka: Ovire. R3-727, Razkrižje - meja RH: Ovire.

Konec leta prihaja terenski dostavnik Peugeot Landtrek

Novinec je namenjen južnoameriškim in afriškim trgom, na staro celino ga ne bo

Znamka Peugeot pospešuje svojo širitev na mednarodne trge z novim lahkim gospodarskim vozilom imenovanim Landtrek, ki bo vstopilo v segment poltovornjakov z nosilnostjo ene tone. Ta avtomobilski segment letno dosega več kot 2,4 milijona prodanih vozil po vsem svetu.

Landtrek premore tri tone vlečne zmogljivosti, vgradno tehnologijo, različne oblike karoserije, zmogljivosti za premagovanje terenov, vzdržljivost na vseh preizkušnjah in enostavno vzdrževanje.

Za pogon (na zadnji kolesi ali štirikolesni) sta na voljo dva motorja. Dizelski z 1.9-litrsko gibno prostornino razvije 110 kilovatov (150 KM), pri delu pa mu pomaga  turbinski polnilnik z variabilno geometrijo. Povezan je s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, povprečna poraba naj bi znašala 7,8-litra plinskega olja na 100 kilometrov. Druga možnost je 2.4-litrski prisilno polnjeni bencinski motor s 155 kilovati (210 KM), ki je lahko opremljen s šeststopenjskim samodejnim ali ročnim menjalnikom.

Pri Peugeotu želijo ustreči različnim potrebam kupcev, zato bo Landtrek  na voljo s klasično ali podaljšano kabino, ter s številnimi elementi dodatne opreme. Novinca bodo začeli prodajati proti koncu letošnjega leta, a za zdaj ni predviden za evropske trge. Najprej bo namenjen  državam Latinske Amerike in podsaharske Afrike.

Z novim vozilom  se levja znamka ozira v zgodovino, saj so v tem razredu od leta 1956 imeli svojega predstavnika na osnovi modela 403, nato pa sta mu sledila še kamioneta na osnovi modelov 404 iz leta 1967 in 504, ki so ga v Nigeriji izdelovali vse do leta 2005.