Japonski Mitsubishi ima z odprtimi terenskimi dostavniki za seboj že kar dolgo kilometrino. Prvo generacijo modela L200 so namreč predstavili že daljnega leta 1978, nato pa v vsako desetletje spravili na ceste novo. Zdaj ponovno bliža čas menjave, kajti na startni črti je že naslednik zdajšnjega L200.
Že na prvi pogled se zdi, da je bil aktualni L200 ob svojem prihodu dobro prilagojen spremembam v času in okusu kupcev tovrstnih vozil. Ti pa poleg uporabnega kamioneta hočejo imeti tudi elegantno in vpadljivo vozilo, z manj oglatimi in bolj zaobljenimi karoserijskimi linijami, z večjo mero potniškega udobja in z voznimi lastnostmi, ki niso več izrazito tovornjaške. Zato je L200 solidno aerodinamičen, na pogled dokaj atletski dodatnimi okraski, ki si jih je za dodaten denar mogoče omisliti k enemu od treh osnovnih nivojev opreme, pa poskrbijo tudi za rahel pridih prestiža.









Pogled s sprednje strani razkriva široko masko hladilnika, ki kot razjarjena zver z na pol odprtim gobcem preži na okolico, žarometa se zdita skoraj premajhna, gibka bočna linija, ki se zaključi v tovornem prostoru pa skoraj preveč elegantna za tovrsten avtomobil. Posebno prepoznavnost Mitsubishijevemu pick-upu daje v obliko črke J zakrivljen zadnji del dvojne potniške kabine, ki je bila sicer opazna že pri predhodniku,medtem, ko pri zdajšnjem modelu še bolj odločno zamegljuje prehod kabine v tovorni prostor. Tudi na zadnjem delu ni vse oglato, oblikovno zanimive so luči, ki se delno zajedajo v bočni stranici, prav tako zadnja stranica tovornega prostora, na kateri je lahko nameščena tudi kamera za vzvratno vožnjo. Drugačen pristop pri zasnovi ni okrnil uporabnosti tovornega prostora, ki je z 1,1 kubičnega metra rahlo večji kot pri predhodniku. Tovorni prostor je seveda primeren za različne nadgradnje ali pa je preko njega poveznjen plastični pokrov, ki sicer ovira natovarjanje večjih predmetov.
L200 poganja 2,4-litrski turbodizelski štirivaljni motor, izdelan iz aluminija, ki je prostorninsko rahlo manjši in celih 30 kilogramov lažji kot pri predhodniku, zato pa močnejši, učinkovitejši ter seveda varčnejši in čistejši. Ob zagonu z gumbom se sicer značilno dizelsko strese, ko doseže delovno temperaturo pa deluje precej umirjeno in tiho. Pogonska sila se lahko prenaša s petstopenjskim ročnim menjalnikom, ki je razmeroma dobro uglašen z motorjem seveda pa se voznik lahko odloči, da mu bo ukazoval tudi ročno, čemur služita ročici na volanskem obroču. Motor ima povsem zadostno zalogo moči in navora in L200 lahko dosega visoke potovalne hitrosti, ali pa se brez težav spopade tudi s strmejšimi vzponi. Kot se za tovrstne štirikolesnike spodobi, je dobro oborožen tudi za slabše vozne podlage in brezpotja; z vrtljivim gumbom voznik lahko določi pogon zgolj na zadnji kolesi, kadar ni potrebe, da bi motor poganjal vsa štiri kolesa. Ko se vozilo znajde na težjem brezpotju, sta poleg »običajnega« štirikolesnega pogona na voljo še diferencialna zapora in reduktor motorne moči, zraven pa vozniku priskočijo na pomoč še elektronski pripomočki za vožnjo v klanec in stabilizacijo priklopnika. Poleg tega je L200 za svojo dolžino zelo okreten, saj obračalni krog meri le 12,7 metra.






Pri zasnovi potniške kabine so Mitsubishijevi razvojniki poskrbeli, da je potniško udobje preseglo donedavno pojmovanje v tem avtomobilskem razredu. Prostornost je precejšnja, je pa res, da jo na zadnji klopi začne zmanjkovati, če spredaj sedita nekoliko večji voznik in sopotnik. Tudi armaturna plošča z ničemer ne spominja, da gre pravzaprav za dostavno oziroma tovorno vozilo, ampak bolj za potniškega terenca. To velja še zlasti, če je na sredinsko konzoli sicer ne preveč posrečen komunikacijski sistem. In k varnostnim elementom poleg sedmih zračnih vreč spada tudi opozorilnik za nenamerno menjavo voznega pasu, ki je s svetlobnim in lahko tudi z zvočnim opozarjanjem kar preveč temeljit, zamerimo mu tudi, da se samodejno vključi po vsakem zagonu motorja.
Pri Mitsubishiju so torej pokazali, da so z odhajajočim L200 dobro opravili svojo nalogo v času, ko je zapeljal na ceste. Tudi zdaj še ni za odpis, a novinec, ki prihaja jeseni, bo poleg oblikovne svežine pripeljal s seboj tdui pester nabor tehnoloških posladkov.
TEHNIČNI PODATKI
vozilo:, Mitsubishi L200 Double Cab 2,4 D-ID Instyle, odprti terenski dostavnik z dvojno kabino, 5 sedežev + odprti tovorni prostor.
motor in menjalnik: štirivaljni, dizelski s turbinskim polnilnikom in neposrednim visokotlačnim vbrizgom goriva po skupnem vodu, nameščen spredaj prečno, gibna prostornina 2442 ccm, 133 kW (181 KM) pri 3500 v/min, največji navor 430 Nm pri 2500 v/min, emisijski standard EURO 6, prenos moči na vsa kolesa, petstopenjski samodejni menjalnik.
mere in mase: dolžina 5,205 širina 1,815 višina 1,780, medosna razdalja 3,000 m, prostornina tovornega prostora l.447 l, masa praznega vozila 1875 kg, največja dovoljena masa 2910 kg, dovoljena obremenitev strehe -.
vzdrževanje in jamstvo: 2-letno splošno jamstvo, 12-letno jamstvo na prerjavenje, brezplačna paketna pomoč 5 let.
Cena osnovne izvedbe, brez popustov in dodatne opreme: 31.700 EUR (AC Mobil, Ljubljana)