Po podatkih Evropske agencije za okolje (EAA) so lahka gospodarska vozila, registrirana leta 2019, v povprečju izpuščala 158,4 g CO2 / km, kar je 0,5 grama več kot v letu 2018 in 11 gramov višje od cilja EU. Ta je namreč za leto 2020 določal 147 g CO2 / km, kar pomeni, da je za njegovo uresničitev potrebno 7-odstotno izboljšanje. Eden od dejavnikov, ki so vplivali na povečanje izpustov, je bilo povečanje povprečne mase vozil za 14 kilogramov. Hkrati je bil delež dostavnikov z električnimi in priključno hibridnimi pogoni še vedno zelo nizek, čeprav se je z 0,8% v letu 2018 povečal na 1,3% v letu 2019.
Veliko večino novega voznega parka lahkih gospodarskih vozil predstavljajo dizelska vozila (94%), medtem ko se je tržni delež bencinskih vozil zmanjšal s 3,6% v letu 2018 na 3,4% v letu 2019. Povprečna poraba goriva pri novih dostavnikih se je v državah precej razlikovala zaradi različnih modelov in velikosti vozil, ki se prodajajo na posameznih trgih. Povprečni izpusti so bili najnižji na Cipru (131,9 g CO2 / km), na Portugalskem (138,1 g CO2 / km), na Malti (140,7 g CO2 / km) in v Bolgariji (145,1 g CO2 / km). Najvišje so zabeležilii na Slovaškem (174,3 g CO2 / km), v Nemčiji (172,0 g CO2 / km) in na Češkem (171,8 g CO2 / km).
Povprečna teža novih dostavnikov, registriranih v letu 2019, je bila 1 860 kilogramov. Manjša vozila so prodajali na Cipru, v Bolgariji in na Portugalskem ( do 1.650 kg), večja (nad 2000 kg) pa na Islandiji, Finskem, Norveškem in Slovaškem.