Pri Fordu so se v zadnjih letih že dodobra navadili na priznanja in nagrade za svoja lahka gospodarska vozila, ki jih spremljajo tudi ugodne prodajne številke. Seveda je za doseganje tržnih uspehov treba skrbeti za posodobitve modelov in v lanskem letu je bil osvežitve deležen drugi najmanjši član Fordove dostavniške družine Transit Connect. Poleg oblikovne osvežitve in posodobitve pogonskih strojev je pridobil večji nabor opreme za varnost in udobje, vse skupaj pa mu bo pomagalo, da bo lažje kos razrednim tekmecem.
Prenovljeni Transit Connect ima spremenjen videz sprednjega dela z mogočno masko hladilnika s tremi letvami, ki jo dopolnjujejo vitkejšimi žarometi. Za oblikovno svežino skrbita še aerodinamični spodnji del in sprednji spojler. Čeprav pri dostavnih vozilih videz ni povsem na prvem mestu, je treba priznati, da je Transit Connect atraktiven, svež in predvsem v koraku s sodobnimi smernicami v tem velikostnem razredu.
To je vidno tudi v notranjosti, kjer je opazno spremenjena armaturna plošča z novim osrednjim nadzornim območjem, ki pri modelih z višjo stopnjo opreme vključuje tudi po tabličnem računalniku povzet 6-palčni barvni zaslon na dotik s sistemom za komunikacije in razvedrilo. Tega brez doplačila ni in v osnovi je na sredini armaturne plošče običajen radijski sprejemnik, ki sicer omogoča priključitev zunanjih podatkovnih naprav in brezžično povezavo s telefonom.






A bolj kot to je pomembno, da si večina voznikov lahko ustrezno prilagodi položaj za volanom, hkrati pa upravljanje olajšujejo pregledni merilniki in večfunkcijska stikala na volanu. Delno v okviru serijske opreme, precej več pa na spisku dodatne, je nabor sodobnih asistenčnih sistemov, med njimi tisti, ki preprečuje trčenje in zazna tudi pešce, asistent za parkiranje in inteligentni omejevalnik hitrosti.
Transit Connect v običajni dolžinski izvedbi lahko prepelje do 2,9 kubičnega metra tovora, ki lahko tehta do 900 kilogramov in ga je mogoče naložiti skozi široka stranska drsna ali zadnja dvokrilna vrata. Potrebno je omeniti, da je dno tovornega prostora obloženo z nedrsečo plastiko, medtem, ko karoserijo na spodnjem delu ščitijo lesene obloge.
Pod motornim pokrovom je tokrat nov pogonski stroj, 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki v najmočnejši izvedbi razvije 88 kilovatov. Pri delovanju ni čutiti prav ni robatosti, ampak je uglajenost na nivoju osebnih avtomobilov. Zadostna zaloga navora že pri nizkih vrtljajih omogoča dovolj vozne dinamike in pričakovano raven ekonomičnosti, poleg tega motor dobro sodeluje z natančnim šeststopenjskim ročnim menjalnikom.






Čeprav je Transit Connect dostavnik, so občutki pri vožnji na enaki ravni kot v osebnih avtomobilih. Manj izkušeni vozniki, oziroma tisti, ki med vsakdanjimi opravili ne prevažajo tovora, bodo sicer rabili nekaj privajanja na dogajanje v mrtvih kotih in pri vzvratnem parkiranju. Pri slednjem sicer izdatno pomaga slika širokokotne kamere na zadnjem delu, katere slika je na zaslonu v vzvratnem ogledalu.
Osveženi Fordov dostavnik je torej dobil krepak vsebinski priboljšek, ki se seveda odraža tudi pri ceni. Ni med najcenejšimi, nedvomno pa je vozilo med bolj dodelanimi v svojem razredu.
TEHNIČNI PODATKI vozilo: Ford Transit Connect EcoBlue 1.5 L1 220 Trend, tovorno vozilo, 2 sedeža, bočna drsna vrata na desni strani, dvojna krilna vrata zadaj.motor in menjalnik: štirivaljni, dizelski s turbinskim polnilnikom in neposrednim visokotlačnim vbrizgom goriva po skupnem vodu, nameščen spredaj prečno, gibna prostornina 1499 ccm, 88 kW (120 KM) pri 3500 v/min, največji navor 270 Nm pri 1750 v/min, emisijski standard EURO 6, prenos moči na prednji kolesi, 6-stopenjski ročni menjalnik.mere in mase: dolžina 4,425 m, širina 1,835 m, višina 1,852 m, medosna razdalja 2,933 m, min. prostornina tovornega prostora 2890 l, masa praznega vozila 1490 kg, največja dovoljena masa 2393 kg, dovoljena obremenitev strehe – kg.vzdrževanje in jamstvo: 2-letno splošno jamstvo, 12-letno jamstvo na prerjavenje.Cena izvedbe, brez popustov in dodatne opreme: 21.630 EUR (Summit Motors, Ljubljana)