DARS
A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Delo. A4 Gruškovje - Podlehnik: Zastoj. R3-608, Lokve - Čepovan: Delo. G2-103, Plave - Solkan: Ovire. R3-601, Borjana - Robidišče: Delo. R3-686, Žiče - Dramlje: Delo. R3-659, Kot - Sodevci: Delo. LC-295220, Ratež - Gumberk - Otočec: Delo. LC-251070, Medvode - Sora - Puštal: Delo. R3-630, Prem - Obrov: Delo. R2-421, Štrekljevec - Jugorje: Delo. R3-696, Velenje - Škale: Delo. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Tovornjaki. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Ovire. G2-102, Dolenja Trebuša - Želin: Ovire. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. LZ-212600, C. dveh cesarjev: Delo. H4 , Nova Gorica - Razdrto: Delo. H4 , Razdrto - Nova Gorica: Delo. H4 , Nova Gorica - Razdrto: Delo. R3-643, Podpeč - Rakitna: Delo. R1-209, Bitnje - Bohinjska Bistrica: Vreme. RT-905, Mrzli Studenec - Jereka: Vreme. RT-905, Krnica - Mrzli Studenec: Vreme. R3-726, Stročja vas - Pavlovci: Delo. R3-609, Ajdovščina - Predmeja: Delo. A5 , Maribor - Lendava: Delo. R3-683, Lesično - Golobinjek: Delo. R3-677, Pišece - Zg. Pohanca - Krško: Ovire. R1-210, Trebija - Sovodenj: Ovire. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Ovire. R3-680, Rimske Toplice - Jurklošter: Delo. LC--159714, Kočno ob Ložnici: Ovire. LG-211100, Zadobrovška cesta: Delo. R3-725, Fokovci - Prosenjakovci: Ovire. R3-723, Čepinci - meja Madžarska: Ovire. H5-E751, Škofije - Koper: Ovire. R2-443, Lendava - Pince: Ovire. LC-120070, Domanjševci: Ovire. R2-439, Kobilje - Dobrovnik: Ovire. R3-722, Martinje: Ovire. G2-109, Mejni plato - meja Madžarska: Ovire. R1-232, Hodoš - Petrovci: Ovire. LZ-212020, Tavčarjeva ulica: Delo. R3-645, Zadvor - Šmartno pri Litiji: Ovire. R3-642, Podpeč - Ig: Delo.

Volkswagnov Transporter T6 z električnim pogonom

Inženirji švicarskega start-up podjetja Durot Electric so se lotili predelave Volkswagnoevag Transporterja T6 in mu vgradili električni pogon. Dostavnik s štirikolesnim električnim pogonskim sklopom naj bi z enim polnjenjem lahko prevozil do 400 kilometrov. Durot Electric je inženirsko podjetje iz švicarskega St. Gallna specializirano za električne transportne sisteme. Pri predelavi Transporterja T6 so sodelovali, kjer so izdelali baterijski blok, ki je vgrajen. Z 200-kilovatnim električnim motorjem in baterijo zmogljivosti 86 kilovatnih ur, električni dostavnik lahko prevozi relativno dolgo razdaljo in doseže najvišjo hitrost 150 kilometrov na uro. Baterijski sklop je vgrajen v dno vozila, zato je notranjost lahko ostala nespremenjena, z izjemo velikega dodatnega zaslona na armaturni plošči, ki prikazuje delovanje električnega pogonskega sistema.