Volkswagen Multivan tudi z zmogljivim in varčnim dizlom

Za to motorno izvedbo, ki je tudi najcenejša, bo na slovenskem trgu predvidoma največ zanimanja

Medtem, ko je bil pri prejšnji generaciji Multivana dizelski motor v ospredju, so tokrat dali prednost bencinskemu in priključno hibridnemu pogonu in 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik prihaja zadnji. Motor z neposrednim vbrizgavanjem razvije 110 kilovatov (150 KM) in največji navor 360 njutonmetrov v območju od 1.600 do 2.750 vrtljajev v minuti, poganja prednji kolesi in je serijsko kombiniran s 7-stopenjskim samodejnim dvosklopčnim menjalnikom DSG. Nizke izpuste zagotavlja tako imenovana tehnologija dvojnega doziranja z  uporabo dveh katalizatorjev SCR in dvojnega postopka vbrizgavanja AdBlue, s katerim se izpust dušikovega oksida (NOx) zmanjša za do 80 odstotkov. Ta tehnologija tudi zmanjša izpust CO2 in izboljša odzivnost motorja, ki izpolnjuje novi emisijski standard Euro 6D-ISC-IDM.

Nizek koeficient upora 0,30 in precej manjša teža v primerjavi s prejšnjim modelom prispevata k izboljšanju zmogljivosti in zmanjšanju porabe goriva. Najvišja hitrost dizelskega Multivan je 190 kilometrov na uro, kombinirana poraba pa znaša 5,3 do 5,4 litra na 100 kilometrov, pri čemer gre v zrak od 140 do 143 gramov CO2 na kilometer. Z 58-litrsko posodo za gorivo je doseg lahko okoli 1000 kilometrov.

Novi Multivan TDI lahko vleče prikolice z maso do 2000 kilogramov; največja dovoljena skupna obremenjena masa je 4.850 kilogramov z obremenitvijo do 807 kg. Na voljo je v običajni in podaljšani izvedbi ter s petimi, šestimi ali sedmimi sedeži. Zanimivo je, da je pri nas celo cenejši od bencinskega, kar je dodatno potrdilo za predvidevanja uvoznika Porsche Slovenija, kjer napovedujejo, da bo največ zanimanja prav za dizelsko izvedbo. Cene se začnejo pri 41.850 evrih, za podaljšano izvedbo pa je treba odšteti najmanj 42.040 evrov.