DARS
A4 Gruškovje - Podlehnik: Zastoj. G2-101, Ljubelj - Bistrica (Tržič): Ovire. R1-206, Vršič - Trenta: Vreme. R2-441, Murska Sobota - Gederovci: Delo. A2-E70, Obrežje - Ljubljana: Delo. A2-E70, Obrežje - Ljubljana: Delo. NK-999990, Krško - Drnovo: Delo. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Ovire. H4 , Nova Gorica - Razdrto: Delo. H4 , Nova Gorica - Razdrto: Delo. LZ-212400, Leskoškova cesta: Delo. LZ-212340, Od Bratislavske C.: Delo. R3-695, Gorenje - Soteska: Delo. R1-225, Črnivec - Radmirje: Ovire. A5 , Maribor - Pince: Ovire. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. R1-208, Kortine - Gračišče: Delo. R3-609, Predmeja - Lokve: Vreme. R3-658, Stari Trg - Brezovica: Delo. R3-716, Grad - Kuzma: Delo. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Vreme. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Vreme. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. RT-908, Mojstrana - Vrata: Vreme. RT-914, Postojna - Rakov Škocjan: Delo. R3-613, Ajševica - Nova Gorica: Delo. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Delo. A1-E57, Ljubljana - Maribor: Delo. R3-730, Žice - Sveta Ana - Zgornja Ščavnica: Delo. G2-102, Peršeti - Most Na Soči: Delo. R1-203, Žaga - Kobarid: Delo. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Delo. R1-204, Šempeter - Dornberk: Delo. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Ovire. A1-E57, Ljubljana - Maribor: Delo. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Delo. LC-024020, Boršt - Boršt: Ovire. G2-104, Mengeš (Slovenska cesta): Delo. R3-634, Javornik - Gorje: Delo. R3-656, (Dragarji) Zgornji Čačič - Osilnica: Ovire. R3-639, Ljubljana (Šentvid) - Vodice: Delo. R3-653, Hrib - Trava - Podplanina: Delo. LC--297034, Šujica: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. LC-213050, Podutik - Dobrova: Delo. LZ-212590, Črna vas: Delo. LC--288881, Kamnogoriška cesta: Delo.

V vseh pogledih samozavestno preseganje predhodnika

Pri Volkswagnu so predstavili novo generacijo Amaroka, ki je nastajal v sodelovanju s Fordom

S 5,35 metra dolžine je novi Amarok skoraj deset centimetrov daljši od predhodnika, medosna razdalja pa je zrasla celo za več kot 17 centimetrov na 3,27 metra. Rezultat tega ni samo več prostora v potniški kabini in večja nakladalna površina tovornega prostor, ampak tudi krajši previsi in s tem izboljšane terenske zmogljivosti; Amarok zdaj med drugim lahko prečka tudi do 80 centimetrov globoke rečne struge. Zunanjost zaznamuje samozavestno dvignjen sprednji del z žarometi  s svetilnimi diodami, ki bodo pri boljših izvedbah tudi matrični, zadaj pa se med lučmi v obliki črke C bohoti širok napis čez stranico tovornega  prostora. Tipična oblikovalska značilnost so tudi polkrožni blatniki s platišči iz lahke zlitine velikosti do 21 palcev, ki tvorijo skoraj ravno linijo na  so pokriti z robustno plastiko.

Na voznikovem delovnem mestu je mešanica digitalnih funkcij in analognih ali vrtljivih stikal, komunikacijski zasloni so 8-palčni  in navpični 10-palčni tablični  na dotik ali celo 12-palčni. V dveh najvišjih različicah razkošje poudarjajo videz usnja s kontrastnimi šivi na instrumentni plošči, električno nastavljivi ergonomski usnjeni sedeži ali zvočni sistem Harman-Kardon. Odvisno od opreme je na voljo do 20 novih sistemov za pomoč pri vožnji, kot so samodejni nadzor razdalje, ter šest različnih voznih profilov, sistem samodejnega parkiranja in tako naprej.

Tako kot pri predhodniku je tovorni prostor med kolesnimi oboki dovolj širok prečno naloženo evropaleto izvedba z enojno kabino pa lahko sprejme celo dve. Tovor je pritrjen z obroči na nakladalni površini, ki lahko sprejme do 500 kilogramov, največja nosilnost se je povečala na 1,16 tone. Tovorni prostor je lahko zaščiten tudi z električno navojnico, ki se odpira in zapira na tovornem zaboju, v notranjosti vozila ali na daljavo s ključem. Poleg tega so na voljo držalo za kolo, večnamenski nosilni sistem ali trda streha, s katero Amarok postane terenec s tovorno prostornino dostavnika. Odvisno od pogona Amarok lahko vleče tudi do 3,5 tone težak priklopnik.

Osnovni štirivaljni dizel s 110 kW (150 KM) bo na voljo le na afriških trgih,  2,3-litrski turbobencinski motor iz Fordove ponudbe z 222 kW (302 KM) pa je prav tako zasnovan posebej za klasične bencinske trge. V Evropi bo osnovni pogonski stroj 2,0-litrski TDI s 125 kW (170 KM). Nad njim sta 2,0-litrski štirivaljnik s 150 kW (204 KM) in 3,0-litrski dizelski šestvaljnik, ki  na cesto prinaša 177 kW (241 KM) in 600 Nm navora, serijska pa sta štirikolesni pogon in desetstopenjski (Fordov) samodejni menjalnik, serijski so sicer so 5- ali 6-stopenjski ročni in 6-stopenjski.

Novi Amarok bo proti koncu leta naprodaj na nekaterih ključnih trgih, drugje (tudi v Sloveniji ) pa spomladi prihodnje leto.