DARS
R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Delo. A2-E70, Obrežje - Ljubljana: Ovire. R3-713, Ljutomer - Savci - Ptuj: Delo. R3-658, Dobliče - Sv. Ana - Stari trg: Delo. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Delo. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Delo. R3-725, Martjanci - Sebeborci: Delo. R3-687, Dole - Ponikva - Loče: Delo. R2-414, Kamnik - Ločica: Delo. R3-686, Tepanje - Žiče: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. G1-1, Vič - Dravograd: Tovornjaki. LZ-212590, Črna vas: Delo. R2-435, Ruše - Selnica: Delo. R3-605, Kambreško - Kuščar. - Livek: Delo. R1-203, Predel - Bovec: Delo. R3-701, Ruta - Pesek: Ovire. LZ-212600, C. dveh cesarjev: Delo. LZ-212400, Leskoškova cesta: Delo. R1-203, Predel - Bovec: Ovire. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Delo. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. RT-908, Mojstrana - Vrata: Delo. A5 , Maribor - Lendava: Delo. R3-716, Lemerje - Grad: Delo. R3-653, Sodražica - Hrib: Delo. R3-681, Laško: Delo. R3-700, Slovenske Konjice - Oplotnica: Delo. R3-686, Žiče - Dramlje: Delo. LC-302030, Savci - Vel. Nedelja: Delo. R1-221, Trbovlje - Boben - Hrastnik: Delo. R3-641, Ljubljanica - Ljubljana (Dolgi most): Delo. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Ovire. R1-217, Brezovica - Kanižarica: Delo. LZ-212670, Cesta na Bokalce: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire. G2-102, Dolenja Trebuša - Želin: Ovire. R1-234, Dole - Šentjur: Tovornjaki. LC-150060, Breg - Piškovca - Bled: Delo. R3-716, Grad - Kuzma: Ovire. R3-604, Ročinj - Lig: Ovire. R3-696, Velenje - Škale: Delo.

UPS z novimi modularnimi električnimi dostavniki

Vodilno globalno logistično podjetje UPS je najavilo razširitev svojega voznega parka z novimi modularnimi električnimi dostavnimi vozili, s katerimi bodo opravljali dostavo pošiljk v Londonu in Parizu. Gre za pilotni vozni park s 35 vozili iz lahkih kompozitnih materialov, ki jih bo razvilo britansko tehnološko start-up podjetje Arrival. Poganjali jih bodo električni motorji, vozila pa bodo z enim polnjenjem baterij lahko prevozila razdaljo do 240 kilometrov. Opremljena bodo tudi z naprednimi asistenčnimi sistemi za večjo varnost in zaznavanje utrujenosti voznika, prav tako bodo povezljiva z ostalimi vozili in upraviteljem voznega parka. Zaradi oblike sprednjega dela bodo imeli vozniki boljšo preglednost iz vozila, kar je v urbanih okoljih pomembno tudi zaradi varnosti kolesarjev in pešcev. UPS je v partnerstvu s podjetjem Arrival od leta 2016 razvijal prototipe različnih velikosti, prvi novi električni dostavniki pa naj bi zapeljali po cestah še pred koncem leta. Trenutno imajo v Evropi in Združenih državah Amerike v obratovanju že skoraj 300 električnih in 700 hibridnih vozil, pred kratkim pa so povsem posodobili tudi lastno polnilno strukturo v osrednjem vozlišču v Londonu.