Turneja v poslovnem razredu

Opel Vivaro spada med uveljavljena vozila v razredu potniških dostavnikov, kjer zna poskrbeti tudi za najbolj zahtevne. V izvedbi Tourer in z najvišjim nivojem opreme Edition se lahko spremeni tudi v mobilno pisarno ali sejno sobo na kolesih.

Daljša izvedba Vivara Tourer je približno štirideset centimetrov daljša od običajne različice, zato je potnikom na voljo prostornejša notranjost. Najbolj prestižni nivo opreme je na zunanjosti prepoznaven po drugačnih svetilih, kromirani maski, lakiranih odbijačih in še nekaterih drugih podrobnosti, ki vozilo ločijo od običajnejših različic. Skupaj z voznikovim je v notranjosti lahko do devet sedežev, je za razvajanje bolje, če je v tri vrste razporejenih samo sedem sedežev  Prilagodljivost v tirnice vpetih v usnje odetih sedežev v drugi in tretji vrsti omogoča številne različne postavitve, potniki v zadnjem delu si lahko posebej del uravnajo delovanje klimatske naprave, za osvetlitev skrbijo bralne lučke s svetečimi diodami. Dodatno se notranjost z vrtljivima sedežema v drugi vrsti in snemljivo ter zložljivo osrednjo mizico s prostori za shranjevanje (katere cena je precej zaslojena) lahko pretvori v pisarno na kolesih. In tudi zato so zadaj električne in USB vtičnice, ki omogočajo polnjenje računalnikov in drugih elektronskih naprav.

Wordpress Photo Gallery 

Na armaturni plošči se vidi, da Oplovi oblikovalci niso imeli glavne besede, kajti gre za rahlo prilagoditev tistega, kar je v Renaultovem Traficu. Tako imenovano poenotenje delov samo po sebi nič slabega, še posebej, če so preneseni iz programa osebnih vozil v lahka gospodarska. Vendar številni odlagalni predali, predvsem pa (preplitve) vdolbine za plastenke in pločevinke s pijačo, dokazujejo, da delo ni bilo opravljeno dovolj premišljeno. V tolažbo vozniku (in potnikom)so z usnjem prevlečen volanski obroč, dva zaprta predala na sovoznikovi strani in osrednji zaslon, z diagonalo 7 palcev, ki prikazuje kartografijo navigacijske naprave ali vmesnika s funkcijo Android Auto ter sliko kamere za vzvratno vožnjo.

Najmočnejši pogonski stroj, 1,6-litrski turbodizelski štirivaljnik z razmeroma prepričljivimi 107 kilovati moči, se dobro poda namenu tega dostavnika. Motorju pri delu pomagata dva turbinska polnilnika, njegov navor pa se na prednji kolesi prenaša z ne ravno vzorno natančnim šeststopenjskim menjalnikom, zagotavlja zvezno pospešuje že od nizkih vrtljajev. Manjši turbinski polnilnik ima nalogo zagotavljanja visokega navora že od začetka delovanja, drugi pa se vključi pri višjih vrtljajih in skrbi, da motor vzdržuje moč. Zato tako motorizirani Vivaro zmore dinamično in zvezno pospeševanje, pri čemer seveda poraba narašča skladno z obremenjevanjem, v povprečju pa je na preizkusu znašala še znosnih 8,1 litra na 100 kilometrov. K varčevanju z gorivom lahko nekoliko pripomore hitro prestavljanje navzgor, ki ga predlaga tudi indikator na instrumentni plošči. Vivaro Tourer ima v primerjavi z ostalimi različicami tudi nekoliko bolj uravnoteženo podvozje, zato je občutek v vožnji precej podoben kot pri večjih enoprostorcih, potniki zadaj pa zaznajo manj grobosti pri odzivanju na cestne grbine.  dodatno pripomore k solidnemu potniškemu udobju.

Wordpress Photo Gallery 

Vivaro Tourer je torej prestižni potniški dostavnik za poslovne in tudi družinske prevoze, za transferje zahtevnih hotelskih potnikov in še kakšne druge namene. Bo pa v takšni obliki in v sorodniški navezi z Renaultom ostal samo še do sredine naslednjega leta. Opel se je namreč lani dokončno preselil pod okrilje francoske skupine PSA in to pomeni konec ljubezni z dosedanjim partnerjem. Novi (potniški) Vivaro bo tako postal »bratranec« Citroena Space Tourerja, Peugeota Travellerja in Toyote ProAce.

 TEHNIČNI PODATKI

vozilo: OPEL VIVARO TOURER, potniško vozilo, 6+1 sedežev

motor in menjalnik: nameščen spredaj prečno, gibna prostornina  1598 ccm, 107 kW (145 KM) pri 3500, največji navor 340 Nm pri 1500 v/min, emisijski standard EURO VI (167g CO2/km), prenos moči na prednji kolesi, 6-stopenjski ročni menjalnik.

mere in mase: dolžina 5,399 m, širina 1,956 m, višina 1,971 m, medosna razdalja 3,498 m,3 masa praznega vozila 1807 kg, največja dovoljena masa 2.935 kg, dovoljena obremenitev strehe: –

Vzdrževanje, garancija, jamstvo in asistenca: redni servis na največ 40.000 km ali dve leti, 2-letna splošna garancija, doplačilna dodatna asistenca in jamstvo

Cena izvedbe brez dodatne opreme in popustov, z vključenim DDV: 40.114 EUR (Opel Slovenija, Ljubljana)

 

 

Delite to objavo

Dostavnice
Naslov najboljšega gre v Postojno

Dijaki iz 12 slovenskih srednjih šol, ki izobražujejo bodoče avtoserviserje, so se tudi letos pomerili za naslov Mladi mehanik Slovenije 2024. Naslov je osvojil Tobija