DARS
A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Okvara vozila. R2-409, Postojna - Razdrto: Delo. G1-7 Starod-Kozina: Zastoj. G1-11 Koper-Dragonja: Zastoj. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Ovire. G2-101, Priključek Zvirče Zahod: Delo. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Ovire. R3-608, Lokve - Čepovan: Delo. A2-E70 Kronovo-Obrežje: Zastoj. H5-E751, Škofije - Koper: Ovire. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Ovire. H4 , Nova Gorica - Razdrto: Ovire. G2-102, Peršeti - Most na Soči: Tovornjaki. LC-067140, Vrzdenec - Žažar - Ligojna: Delo. R3-645, Zadvor - Šmartno pri Litiji: Ovire. LZ-322120, Tržaška cesta III: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Ovire. R3-664, Gaber - Uršna s. - Novo mesto: Delo. A5 , Lendava - Pince: Ovire. A1-E57, E59, Šentilj - Maribor: Ovire. A5 , Lendava - Pince: Ovire. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Ovire. R3-716, Grad - Kuzma: Ovire. RT-926, Sleme - Koprivna: Tovornjaki. R3-626, Gračišče - Brezovica: Ovire. R3-624, Loka - Podpeč - Rakitovec: Ovire. R3-631, Starod - Meja RH: Ovire. R3-632, Ilirska Bistrica - Novokračine: Ovire. LC-231060, Lazec - S. Kot - N. Kot - RH: Ovire. R3-653, Hrib - Trava - Podplanina: Ovire. R3-657, Bosljiva Loka - Osilnica: Ovire. R3-659, Kot - Sodevci: Ovire. R3-660, Dolenjci - Adlešiči - Žuniči: Ovire. LC-255090, Krasinec - Pravutina: Ovire. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire. R3-661, Krmačina - Drašiči - Metlika: Ovire. R3-663, Radovica - Ostriž: Ovire. R3-671, Šutna - Planina v Podbočju: Ovire. R3-676, Kapele - Rakovec: Ovire. R3-678, Stara vas - Figarov Most: Ovire. R3-677, Nova vas - Pišece: Ovire. LC--279885, Sedlarjevo: Ovire. LC-317090, Hotel AT - meja RH: Ovire. R3-685, Rodne - Rajnkovec: Ovire. R3-690, Tržec - Zg. Leskovec: Ovire. R3-692, Borl - Cirkulane - Meje: Ovire. R3-691, Zavrč - Drenovec: Ovire. LC-302070, Središče - Preseka: Ovire. R3-727, Razkrižje - meja RH: Ovire.

Tudi Expert in Jumpy z električnim pogonom

Električna dostavnika bosta na voljo z različno zmogljivostjo baterij ter s krajšim in daljšim dosegom

Od letošnje jeseni bosta Peugeot in Citroen svoja dostavnika Expert in Jumpy opremljala tudi z električnim pogonom. Dvojčka sta namenjena transportu tovora s težo do 1275 kilogramov  in bosta z enim polnjenjem lahko prevozila do 330 kilometrov.

Na voljo so bosta v treh dolžinah z nakladno prostornino od 4,6 do 6,6 kubičnega metra. Kupci bodo lahko izbirali med dvema litij-ionskim baterijama zmogljivosti 50 kWh za doseg do 230 kilometrov in s 75 kWh za največ 330 kilometrov. Baterije so sestavljene iz 18 ali 27 modulov, vgrajene so pod karoserijsko dno, zato je prostor za tovor enako velik kot pri izvedbah z dizelskimi motorji. Regeneracija pri zaviranju izboljšuje doseg vožnje. Garancija na električno pogonsko enoto in baterijo je osem let oziroma 160.000 prevoženih kilometrov.

Električni  motor deluje z močjo 100 kW (136 KM) in največjim navorom 260 Nm. V vseh treh načinih vožnje dosegata največjo hitrost 130 km/h. Običajni način optimizira doseg in zmogljivosti, ekonomično optimizira porabo energije z omejenimi zmogljivostmi pogona in ogrevanja, način napajanja pa zagotavlja zmogljivosti in dinamiko električnega dostavnika pri največji obremenitvi.

Pokrov priključka za polnjenje je nameščen na levi sprednji strani karoserije. Na javnih postajah za hitro polnjenje je mogoče e-Expert in e-Jumpy napolniti do 100 kW, baterijo s 50 kWh v samo 30 minutah, baterijo s 75 kWh pa do 80 odstotkov 45 minutah. S polnilnim priključkom 7,4 kW se popolnoma prazna baterija v celoti napolni v manj kot osmih urah, uporablja se lahko tudi običajna vtičnica za gospodinjstvo. Citroen in Peugeot v sodelovanju s partnerskim podjetjem ponujata tudi namestitev polnilne postaje za dom.

Z mobilno aplikacijo lahko uporabniki poizvedujejo o stanju napolnjenosti baterije in dosegu ter programirajo notranjo temperaturo pred začetkom vožnje ter zakasnitev polnjenja. Poleg tega lahko uporabljajo največjo mrežo javnih polnilnih postaj v Evropi s skupno 160.000 polnilnimi postajami. Aplikacija navaja vse združljive in brezplačne polnilne postaje, izračuna optimalno pot do tam in omogoča priročno polnjenje.

Francoska električna dostavnika imata lahko 15 uporabnih sistemov za pomoč vozniku za varno in sproščeno vožnjo. Med njimi so tudi opozorilni sistemi za nenamerno zapuščanje voznega pasu, za opozarjanje na čelno trčenje z aktivnimi zavornimi sistemi za zaviranje v sili, za prepoznavanje prometnih znakov in opozorilnik za utrujenost in 180-stopinjska zadnja kamera.