DARS
A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Ovire. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Okvara vozila. G2-107 Rogatec - Dobovec: Zastoj. R1-203, Predel - Bovec: Ovire. A2 Obrežje - Brežice: Zastoj. RT-935, Fram - Cestnik - Areh: Delo. G2-111, Valeta - Sečovlje: Delo. R1-218, Podzemelj - Črnomelj: Ovire. R3-636, Podtabor - Zvirče: Delo. R3-653, Sodražica - Hrib: Delo. A4 Gruškovje - Podlehnik: Zastoj. R3-701, Ruta - Pesek: Delo. R1-206, Vršič - Trenta: Vreme. A5 , Maribor - Lendava: Delo. R3-653, Hrib - Trava - Podplanina: Delo. A1-E57, Ljubljana - vzh. obvoznica: Delo. A1-E57, Ljubljana - vzh. obvoznica: Delo. H4 , Razdrto - Nova Gorica: Ovire. H5-E751, Škofije - Koper: Ovire. H5-E751, Koper - Škofije: Ovire. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Ovire. A3-E70, E61, razcep Gabrk - Fernetiči: Ovire. G2-108, Trbovlje - Hrastnik: Ovire. RT-911, Rudno - Rovtarica: Ovire. RT-911, Rovtarica - Vresje: Ovire. G2-102, Dolenja Trebuša - Želin: Ovire. R1-204, Dutovlje - Sežana: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. R1-206, Kranjska Gora - Erika: Delo. R3-693, Nova Cerkev - Socka - Vitanje: Delo. R3-716, Grad - Kuzma: Ovire. R3-677, Pišece - Zg. Pohanca - Krško: Ovire. LZ-212670, Cesta na Bokalce: Delo. A5 , Lendava - Pince: Ovire. R3-675, Mokrice - Obrežje - Slovenska vas: Delo. LC--636052, Cesta svobode: Delo. R2-443, Lendava - Pince: Ovire. G2-109, Mejni plato - meja Madžarska: Ovire. R2-439, Kobilje - Dobrovnik: Ovire. R3-725, Fokovci - Prosenjakovci: Ovire. LC-120070, Domanjševci: Ovire. R3-722, Martinje: Ovire. R1-232, Hodoš - Petrovci: Ovire. R3-723, Čepinci - meja Madžarska: Ovire. LZ-414070, Bazara - Šempeter - mp Šempeter: Ovire. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Delo. LC-177130, ODDilici - Rojci - KRBabiči: Ovire. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Ovire. R3-687, Dole - Ponikva - Loče: Delo. LZ-212530, Izvoz LJ (Letališka): Delo.

Trdoživost in aktivno življenje

fORD med dostavnike dodaja TRANSIT CUSTOM TRAIL IN TOURNEO CUSTOM ACTIVE

Ford z izvedbama Trail in Active odstira nova obzorja uporabe dostavnikov Transit Custom in Tourneo Custom  in svoja najbolje prodajana modela vizualno in tehnično približuje območju, ker domujejo urbani križanci oziroma športni terenci. Skupaj predstavljata več kot dve tretjini prodaje Fordovih lahkih gospodarskih vozil, ki v zadnjih letih tudi na slovenskem trgu beležijo ustaljeno prodajno rast.

Obe izvedbi stavita na vpadljiv videz s terensko navdahnjenimi dodatki, poleg tega imata tudi posebno opremo in neekaj tehnoloških novosti. Transit Custom Trail je namenjen tudi vožnji po slabših voznih podlagah in primeren za uporabnike, ki jih delo z običajnih cest usmeri na zahtevne terene. Robat videz, spredaj zaznamuje maska hladilnika v slogu Rangerja Raptorja, svoj delež pa prispevajo še posebna 16-palčna platišča ter strešni nosilci in bočni stopnici. Drugačnost je opazna tudi v notranjosti, ki je z usnjenimi sedeži prilagojena lažjemu čiščenju oziroma zahtevnejši uporabi.

Pogonu so namenjen izvedbe 2,0- litrskega turbodizelskega štirivaljnika s 96, 125 ali 136 kilovati (130,170 ali 185 KM) ter z ročnim ali samodejnim menjalnikom. Vse motorne izpeljanke so lahko oplemenitene tudi z 48-voltno blago hibridno tehnologijo. Transit Custom Trail s sprednjim pogonom je serijsko opremljen z mehanskim diferencialom mLSD, ki pri slabem oprijemu samodejno prenese navor motorja kolesu z največjim trenjem, za  večjo suverenost na neutrjenih cestiščih, makadamskih cestah ter grobih podlagah.

Enako pogonske mžnosti so na voljo tudi za Tourneo Custom Active, razlika je le pri mehanskem diferencialu,  ki ni na seznamu serijske, ampak dodatne opreme. Potniški dostavnik, ki se hkrati spogleduje z velikoprostorskimi avtomobili in športnimi terenci, naj bi ustrezal tistim, ki imajo velik družine ali preprosto rabijo veliko prostora) in poslovnim uporabnikom. Tourneo (in Transit) Custom Active sta prepoznavna po posebni maski hladilnika 17‑palčnih lahkih platiščih, dodatnih oblogah na blatnikih, ob stranicah, na zadnjem odbijaču in pokrovih ogledal in po strešnih nosilcih. Tako kot običajna izvedba, ima tudi Active osem sedežev, ki jih je mogoče nameščati in zlagati na  številne načine ter s tem spreminjati notranjost skladno s potrebami uporabnikov. Sedeži so v usnje in imajo, tako kot armaturna plošča, dekorativne dodatke.

Različici Trail in Active naj bi na slovenskem trgu zavzeli desetino prodaje modelov Transit oziroma Tourneo Custom, cenovni dodatek pa znaša 1.500 oziroma 2.500 evrov.