DARS
R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Delo. A2-E70, Obrežje - Ljubljana: Ovire. R3-713, Ljutomer - Savci - Ptuj: Delo. R3-658, Dobliče - Sv. Ana - Stari trg: Delo. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Delo. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Delo. R3-725, Martjanci - Sebeborci: Delo. R3-687, Dole - Ponikva - Loče: Delo. R2-414, Kamnik - Ločica: Delo. R3-686, Tepanje - Žiče: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. G1-1, Vič - Dravograd: Tovornjaki. LZ-212590, Črna vas: Delo. R2-435, Ruše - Selnica: Delo. R3-605, Kambreško - Kuščar. - Livek: Delo. R1-203, Predel - Bovec: Delo. R3-701, Ruta - Pesek: Ovire. LZ-212600, C. dveh cesarjev: Delo. LZ-212400, Leskoškova cesta: Delo. R1-203, Predel - Bovec: Ovire. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Delo. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. RT-908, Mojstrana - Vrata: Delo. A5 , Maribor - Lendava: Delo. R3-716, Lemerje - Grad: Delo. R3-653, Sodražica - Hrib: Delo. R3-681, Laško: Delo. R3-700, Slovenske Konjice - Oplotnica: Delo. R3-686, Žiče - Dramlje: Delo. LC-302030, Savci - Vel. Nedelja: Delo. R1-221, Trbovlje - Boben - Hrastnik: Delo. R3-641, Ljubljanica - Ljubljana (Dolgi most): Delo. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Ovire. R1-217, Brezovica - Kanižarica: Delo. LZ-212670, Cesta na Bokalce: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire. G2-102, Dolenja Trebuša - Želin: Ovire. R1-234, Dole - Šentjur: Tovornjaki. LC-150060, Breg - Piškovca - Bled: Delo. R3-716, Grad - Kuzma: Ovire. R3-604, Ročinj - Lig: Ovire. R3-696, Velenje - Škale: Delo.

Townstar je novi najmanjši Nissanov dostavnik

Nova strategija in spremenjeno poimenovanje za vse modele lahkih gospodarskih vozil

Tako kot oba večja modela, je tudi najnovejši Townstar rezultat sodelovanja v zvezi Renault-Nissan-Mitsubishi in seveda gre pa za eno od priredb še povsem sveže nove generacije Renaultovega Kangooja. Novinec, ki ima sprednji del prilagojen Nissanovim oblikovnim značilnostim, se bo tako kot francoski original izkazoval s prostornostjo in prilagodljivostjo in bo na voljo tudi v potniški izvedbi. Z njegovim prihodom bodo poslali v pokoj že precej priletni  model NV200. Townstar lahko sprejme do 3,9 kubičnega metra tovora, kar pomeni, da je vanj mogoče naložiti dve standardni paleti, medtem, ko za seboj lahko vleče tudi poldrugo tono težak priklopnik. Z rahlimi spremembami je voznikovo delovno mesto enako kot v Kangooju, ki ima sodobno in dobro pregledno instrumentno ploščo, vozniku pa je lahko v pomoč tudi do 20 novih sistemov za varnejšo in udobnejšo vožnjo. Za razliko od Renaulta, ki Kangooju namenja tudi dizelske motorje, bosta pri Townstaru na voljo samo dve pogonski možnosti in sicer 1,3-litrski prisilno polnjeni bencinski štirivaljnik s 96 kilovati (130 KM) in 90- kilovatni električni motor, ki ga z energijo oskrbuje baterija z zmogljivostjo 44 kilovatnih ur. Električni Townstar bo lahko z enim polnjenjem prevozil do 285 kilometrov. Nissan z lahkimi gospodarskimi vozil ni med močnejšimi znamkami na evropskih trgih, kljub umiku odprtega terenskega dostavnika Navara pa se za tržni delež še naprej bori s tremi modeli različnih velikosti. V skladu z novo strategijo, ki naj bi uporabnikom zagotovila učinkovite rešitve mobilnosti, so pri Nissanu prilagodili tržno strategijo in največji model NV400 (ki je zasnovan na Renaultovem Masterju) preimenovali v Interstar, srednjekategornik NV300 (osnova je Renault Trafic) pa se bo odslej imenoval Primastar. Računajo, da bodo uspeli do leta 2025 okrepiti svojo prisotnost na trgih stare celine, pripravljeni pa so tudi na izzive rasti v dostavni dejavnost in na postopen prehod na električne pogone pri lahkih gospodarskih vozilih. Na slovenskem trgu Nissanovih dostavnikov, z izjemo modela eNV200, ni v prodaji in verjetno enaka usoda čaka tudi Townstara.