DARS
R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Delo. A2-E70, Obrežje - Ljubljana: Ovire. R3-713, Ljutomer - Savci - Ptuj: Delo. R3-658, Dobliče - Sv. Ana - Stari trg: Delo. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Delo. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Delo. R3-725, Martjanci - Sebeborci: Delo. R3-687, Dole - Ponikva - Loče: Delo. R2-414, Kamnik - Ločica: Delo. R3-686, Tepanje - Žiče: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. G1-1, Vič - Dravograd: Tovornjaki. LZ-212590, Črna vas: Delo. R2-435, Ruše - Selnica: Delo. R3-605, Kambreško - Kuščar. - Livek: Delo. R1-203, Predel - Bovec: Delo. R3-701, Ruta - Pesek: Ovire. LZ-212600, C. dveh cesarjev: Delo. LZ-212400, Leskoškova cesta: Delo. R1-203, Predel - Bovec: Ovire. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Delo. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. RT-908, Mojstrana - Vrata: Delo. A5 , Maribor - Lendava: Delo. R3-716, Lemerje - Grad: Delo. R3-653, Sodražica - Hrib: Delo. R3-681, Laško: Delo. R3-700, Slovenske Konjice - Oplotnica: Delo. R3-686, Žiče - Dramlje: Delo. LC-302030, Savci - Vel. Nedelja: Delo. R1-221, Trbovlje - Boben - Hrastnik: Delo. R3-641, Ljubljanica - Ljubljana (Dolgi most): Delo. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Ovire. R1-217, Brezovica - Kanižarica: Delo. LZ-212670, Cesta na Bokalce: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire. G2-102, Dolenja Trebuša - Želin: Ovire. R1-234, Dole - Šentjur: Tovornjaki. LC-150060, Breg - Piškovca - Bled: Delo. R3-716, Grad - Kuzma: Ovire. R3-604, Ročinj - Lig: Ovire. R3-696, Velenje - Škale: Delo.

Tehnološko posodobljeni Mercedes-Benz Sprinter

Vozniku oziroma dostavljavcu bodo delo olajšala tudi inovativna stranska drsna vrata,

Posodobljen motor, nov menjalnik, nov sistem pogona na vsa kolesa in inovativna stranska drsna vrata so novosti pri največjem Mercedes-Benzovem dostavniku.  Medtem ko je bil štirivaljni dizelski motor OM 654 doslej na voljo le za nekatere izvedbe z zadnjim pogonom, se bo po novem vrtel v vseh s Sprinterjih. Razpon moči sega od 84 do 140 kilovatov (114 do 190 KM), ustreza okoljskim normativom Euro VI-E in Euro 6d, je tišji in  povzroča manj vibracij. Dosedanji sedemstopenjski samodejni menjalnik je nadomestil devetstopenjski, ki se ponaša z bolj gladkim prestavljanjem, poleg tega pa ima Sprinter tudi nov štirikolesni pogon, ki ni več priključljiv, ampak popolnoma samodejno razporeja navor na posamezna kolesa. Vozniku oziroma dostavljavcu bodo delo olajšala tudi inovativna stranska drsna vrata, ki s svetlobno pregrado takoj zaznajo vstop v tovorni  prostor in se nato samodejno odklenejo in odprejo ter zaprejo, ko voznik izstopi.