DARS
A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Zastoj. A2 Obrežje - Brežice: Zastoj. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Ovire. R1-201, Korensko Sedlo - Podkoren: Vreme. A4 Gruškovje - Podlehnik: Zastoj. R3-713, Ljutomer - Savci - Ptuj: Delo. R3-658, Dobliče - Sv. Ana - Stari trg: Delo. R3-700, Slovenske Konjice - Oplotnica: Delo. R3-686, Žiče - Dramlje: Delo. R3-726, Stročja vas - Pavlovci: Delo. R3-687, Dole - Ponikva - Loče: Delo. LZ-212590, Črna vas: Delo. R3-677, Pišece - Zg. Pohanca - Krško: Delo. R3-609, Ajdovščina - Predmeja: Delo. R1-206, Vršič - Trenta: Vreme. R3-753, Volče - Solarji: Ovire. R3-605, Kambreško - Kuščar. - Livek: Vreme. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Vreme. RT-931, Ribnica - Ribniška koča: Vreme. G2-108, Litija - Zagorje: Ovire. RT-915, Ilirska Bistrica - Grda Draga: Vreme. R3-630, Obrov - Golac: Vreme. RT-908, Mojstrana - Vrata: Vreme. R1-221, Trbovlje - Boben - Hrastnik: Delo. R1-217, Brezovica - Kanižarica: Delo. LZ-212850, Šestova ulica: Delo. LZ-212060, Groharjeva cesta: Delo. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Ovire. R3-701, Ruta - Pesek: Ovire. R1-203, Predel - Bovec: Ovire. R3-716, Lemerje - Grad: Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Delo. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Delo. R1-234, Dole - Šentjur: Tovornjaki. G1-5, Krško - Drnovo: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. G1-1, Vič - Dravograd: Tovornjaki. R2-435, Ruše - Selnica: Delo. R1-203, Predel - Bovec: Delo. LZ-212400, Leskoškova cesta: Delo. R3-653, Sodražica - Hrib: Delo. R3-681, Laško: Delo. LC-302030, Savci - Vel. Nedelja: Delo. R3-641, Ljubljanica - Ljubljana (Dolgi most): Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire. G2-102, Dolenja Trebuša - Želin: Ovire.

Suzuki Jimny bo samo še dostavnik

Pri japonskem Suzukiju na evropskih trgih že vrsto let nimajo več lahkih gospodarskih vozil, zdaj pa so potrdili, da bo njihov najmanjši terenec Jimny postal dostavnik. Tovorna izvedba bo brez zadnjih sedežev,  sprednji del pa bo ločen z  zaščitno mrežo. V zadnji del bo mogoče naložiti 863 litrov tovora, ob  lastni tei 1.090 in skupni dovoljeni masi 1.435 kilogramov pa ne bo smel preseči 345 kilogramov. Opremljen bo z 1,5-litrskim beninskim motorjem s 75 kilovati (102 KM), njegove glavne odlike pa so štirikolesni pogon, čvrsta šasija v obliki lestve in toga zadnja prema s tritočkovnim vzmetenjem. Prihod  tovornega Jimnyja na evropske trge je napovedan za  začetek prihodnjega leta, medtem ko naj bi potniško različico (staro komaj dve leti) kmalu prenehali izdelovati, saj pogonski stroj ne ustreza več emisijskim standardom. Nadomestek vsaj za zdaj ni predviden.

Suzuki Jimny Nutzfahrzeug.

VW_CrafterJesen2020_600x300