DARS
A5 , Pince - Maribor: Zastoj. A1-E57, Ljubljana - Maribor: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. A5 , Pince - Maribor: Okvara vozila. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Nesreča. R2-430, MB/Betnava - Pesnica (bivša H2 skozi MB): Ovire. RT-926, Koprivna - Črna: Ovire. R3-642, Podpeč - Ig: Delo. R1-227, Kotlje - Slovenj Gradec: Delo. R2-454, Miklavž - Hajdina: Delo. LC--535607, cesta brez imena: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. RT-933, Breg - Jurklošter: Ovire. RT-928, Mozirje - Golte: Delo. NK-999990, Krško - Drnovo: Delo. R1-229, Rogoznica - Senarska: Ovire. G1-6, Prem - Ilirska Bistrica: Ovire. R3-632, Ilirska Bistrica - Novokračine: Ovire. R1-210, Škofja Loka - Gorenja Vas: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. LC-122010, Hrastnik - Radeče: Ovire. RT-915, Grda Draga - Pudob: Delo. RT-928, Mozirje - Golte: Delo. RT-940, Zavrhek - Artviže - Pregarje: Delo. RT-924, Podlom - Kranjski Rak - Luče: Ovire. NK-690, Tržec - Zgornji Leskovec: Ovire. R1-225, Stahovica - Črnivec: Delo. LZ-212540, Ižanska C.: Delo. RT-923, Stahovica - Kamniška Bistrica: Ovire. R3-749, Vosek - Jurovski Dol: Ovire. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. R1-210, Trebija - Sovodenj: Ovire. R2-408, Žiri - Trebija: Ovire. R3-702, Dravograd - Trbonje: Delo. G1-4, Otiški Vrh - Slovenj Gradec: Ovire. R2-425, Poljana - Šentvid: Ovire. R2-425, Poljana - Šentvid: Ovire. R3-693, Nova Cerkev - Socka - Vitanje: Ovire. G2-101, Ljubelj - Bistrica (Tržič): Ovire. R3-718, Pertoča - Fikšinci: Ovire. R3-638, Begunje - Bistrica (Tržič): Ovire. LC--121031, cesta brez imena: Delo. LC-690820, Kovinarska Koča - Krma: Delo. RT-907, Krnica - Zgornja Radovna: Delo. G2-112, Ravne - Dravograd: Ovire. R3-696, Škale - Graška Gora - Šmiklavž: Ovire. R3-704, Radlje - Ribnica: Ovire. G1-1, Brezno - Ruta: Ovire.

Strožji kriteriji za varnost dostavnikov odnesli najvišjo oceno

Na preizkusu Euro NCAP za lahka gospodarska vozila samo dva dostavnika z zlato oceno, eden neprimeren.

Evropski konzorcij za preizkušanje varnosti vozil Euro NCAP je leta 2021 uvedel ocenjevanje varnosti dostavnikov, da bi izboljšali varnostne informacije za upravljavce voznih parkov in zagotovili varnejšo izkušnjo za voznike teh vozil in druge udeležence v prometu. Lani so ponovno pregledali rezultate, ki so pokazali določene izboljšave, letos pa je Euro NCAP naredil naslednji korak in zaostril merila ocenjevanja.

Najnovejši rezultati za osemnajst dostavnikov, ki so bili testirani v novih pogojih, so pokazali, da je med njimi ponovno najvarnejši Fiat Ducato, ki je lani dobil platinasto, letos pa je zdrsnil na zlato oceno. Tudi Nissan Interstar je ohranil  svoj položaj na dnu lestvice in je podlagi pomanjkanja sistemov za izogibanje trčenju še naprej ocenjen kot nepriporočljivo vozilo.

Ford Transit, je tako kot Fiat Ducato dosegel zlato oceno, Mercedes-Benz Vito je padel z zlate na srebrno oceno, kjer se je pridružil Mercedes-Benz Sprinterju, Volkswagen Transporterju, Renaultu Traficu, Nissanu Primastar in Volkswagen Crafterju. Bronasto oceno so dosegli Citroën Jumpy, Citroën Jumper, Iveco Daily, Opel Vivaro, Opel Movano, Peugeot Expert, Peugeot Boxer, Renault Master in Toyota Proace.

Dostavniki niso udeleženi v več prometnih nesrečah kot druga vozila, vendar so nesreče, običajno hujše za nasprotna vozila in ranljive udeležence v prometu. Pri Euro NCAP ugotavljajo, da lahko varnostni asistenčni sistemi pomagajo učinkovito preprečiti ali ublažiti posledice teh nesreč, lahka gospodarska vozila pa pogosto niso ustrezno opremljena z najsodobnejšo tehnologijo. Nova merila Euro NCAP postavljajo asistenčne sisteme na višjo raven z večjim poudarkom na ranljivih udeležencih v prometu, vključno z varnostjo pešcev, s poudarkom na nočnih srečanjih z drugimi vozili in kolesarji, ter uvedbo enega novega preizkusnega trčenja med dostavnikom in avtomobilom.