DARS
A5 , Pince - Maribor: Zastoj. A1-E57, Ljubljana - Maribor: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. A5 , Pince - Maribor: Okvara vozila. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Nesreča. R2-430, MB/Betnava - Pesnica (bivša H2 skozi MB): Ovire. RT-926, Koprivna - Črna: Ovire. R3-642, Podpeč - Ig: Delo. R1-227, Kotlje - Slovenj Gradec: Delo. R2-454, Miklavž - Hajdina: Delo. LC--535607, cesta brez imena: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. RT-933, Breg - Jurklošter: Ovire. RT-928, Mozirje - Golte: Delo. NK-999990, Krško - Drnovo: Delo. R1-229, Rogoznica - Senarska: Ovire. G1-6, Prem - Ilirska Bistrica: Ovire. R3-632, Ilirska Bistrica - Novokračine: Ovire. R1-210, Škofja Loka - Gorenja Vas: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. LC-122010, Hrastnik - Radeče: Ovire. RT-915, Grda Draga - Pudob: Delo. RT-928, Mozirje - Golte: Delo. RT-940, Zavrhek - Artviže - Pregarje: Delo. RT-924, Podlom - Kranjski Rak - Luče: Ovire. NK-690, Tržec - Zgornji Leskovec: Ovire. R1-225, Stahovica - Črnivec: Delo. LZ-212540, Ižanska C.: Delo. RT-923, Stahovica - Kamniška Bistrica: Ovire. R3-749, Vosek - Jurovski Dol: Ovire. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. R1-210, Trebija - Sovodenj: Ovire. R2-408, Žiri - Trebija: Ovire. R3-702, Dravograd - Trbonje: Delo. G1-4, Otiški Vrh - Slovenj Gradec: Ovire. R2-425, Poljana - Šentvid: Ovire. R2-425, Poljana - Šentvid: Ovire. R3-693, Nova Cerkev - Socka - Vitanje: Ovire. G2-101, Ljubelj - Bistrica (Tržič): Ovire. R3-718, Pertoča - Fikšinci: Ovire. R3-638, Begunje - Bistrica (Tržič): Ovire. LC--121031, cesta brez imena: Delo. LC-690820, Kovinarska Koča - Krma: Delo. RT-907, Krnica - Zgornja Radovna: Delo. G2-112, Ravne - Dravograd: Ovire. R3-696, Škale - Graška Gora - Šmiklavž: Ovire. R3-704, Radlje - Ribnica: Ovire. G1-1, Brezno - Ruta: Ovire.

Stilska preobrazba

VW Transporter Edition Špan

Pri dostavnikih je vedno na prvem mestu uporabnost, nosilnost, robustnost, sam izgled pa je včasih kar zapostavljen. Tudi osnovna oprema je po navadi bolj špartanska. Prevladujoča misel je, da morajo ta vozila služiti svojemu gospodarju in da tu ni časa za šminko.

Kljub temu pa lahko zapišemo, da so se v zadnjem desetletju tudi oblikovalske linije na dostavnikih precej zmehčale. Ravne in ostre površine so zamenjale zaobljene linije in profili, na precej višjem nivoju je tudi oprema, predvsem varnostna. Vse več pa je danes tudi teženj, da bi bil naš dostavnik tudi na zunaj lepši in očesu prijaznejši. Nekaj podobnega so delali fantje v popularni TV seriji na MTV »Pimp my car«, kjer so v domači garaži iz povsem razpadajočega avtomobila naredili poželenja vredno vozilo. Ni potrebno veliko truda in denarja, pa se lahko tudi klasičen dostavnik spremeni v precej bolj dinamičen in športen avtomobil. Nova platišča in pnevmatike, nekaj okrasnih detajlov in vaše vozilo bo kot prerojeno.

Takšnih predelav so se precej resno lotili pri podjetju Špan iz Brezovice, kjer so tudi zastopniki za Volkswagnova gospodarska vozila, zato so za svoj model vzeli ravno Volkswagen Transporter Krpan, kar pomeni, da je v vozilu 5 sedežev, zadnji del pa je fizično ločen s pregradno steno z oknom in zato predstavlja ugoden nakup za pravne osebe.

Najprej so Transporterja spustili za 35 mm, a ga istočasno postavili na 18 plačna atraktivna lita platišča MSW, na katera so namestili pnevmatike Toyo 255/45 R18. Že samo to je prineslo transporterju precej bolj »divji« izgled. Pri pogledu z zadnje strani se najbolje opazi znižano podvozje in konkretno široke, nizkopresečne pnevmatike. Ker je vozilo v osnovi bele barve, so za dodatno dekoracijo uporabili črno barvo in ustvarili odličen kontrast. Z boka bomo opazili zatemnjene bočne smernike ter zatemnjena stekla v drugi in tretji vrsti. A pozor! To je model Krpan, ki v tretji vrsti nima stekel temveč pločevino. S kvalitetnimi, temnimi nalepkami pa so vseeno ustvarili videz, kot da tam okno je. Okni v drugi vrsti in na prtljažnih vratih sta dodatno zatemnjeni, dekoracijo iz črne folije pa najdemo tudi na B stebričku in zadnjih vratih. Črna folija je tudi na ogledalih, saj bi bela barva kazila videz avtomobila.

Čez celotno bočno linijo se razteza prekinjena črna linija, na njej pa podpis Edition Špan. Podoben napis najdemo tudi na kromirani letvici maske. Na zadku so zatemnjena stekla luči, mačjih očes in tretja zavorna luč, klasičen kromiran logotip VW pa je sedaj črn. Atraktivnega videza je avtomobil tudi, če ga pogledamo z vrha, saj je celotna streha črna (prelepljena s folijo), s čimer smo iz povsem belega vozila dobili lično črno-belo barvno kombinacijo.

Naj za konec še povemo, da je tako predelan Transporter tudi uradno homologiran in povsem skladen s cestnimi predpisi in da tovrstna transformacija ne stane celo bogastvo. Ko vse dodatke vržemo na papir, skupaj z 18 palčnimi platišči in pnevmatikami, vsemi zatemnitvami in polepitvami, pokaže računica na koncu na tri evrske tisočake. Ker pa se proces dodelave vozila dela povsem individualno z vsako stranko posebej, se cene predelav tudi razlikujejo, saj vam lahko namestijo tudi 22 palčna platišča, nastavijo podvozje, vgradijo dodatno ozvočenje, navigacijo, multimedijo, …