DARS
R3-680, Rimske Toplice - Jurklošter: Delo. G2-108, Trbovlje - Hrastnik: Ovire. R1-201, Korensko Sedlo - Podkoren: Ovire. LC--284595, Mišček: Ovire. LC-020060, Sovenca - mejni prehod: Ovire. LC--340257, Gornje Cerovo: Ovire. LC--337033, Ceglo: Ovire. LC--334765, Plešivo: Ovire. H4 , Nova Gorica - Razdrto: Ovire. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Tovornjaki. H5-E751, Škofije - Koper: Ovire. G2-109, Mejni plato - meja Madžarska: Ovire. A1-E57, E59, Šentilj - Maribor: Ovire. A5 , Lendava - Pince: Ovire. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Ovire. R3-616, Gorjansko - Klariči: Ovire. R3-617, Gorjansko - Žekenc: Ovire. R3-619, Dutovlje - Repentabor: Ovire. R1-205, Divača - Lokev - Lipica: Ovire. R2-443, Lendava - Pince: Ovire. R3-706, Hajdičev mlin - Gradišče: Ovire. R3-707, Sp. Selnica - Duh na Ostrem vrhu: Ovire. R2-436, Zg. Kungota - Jurij: Ovire. R3-706, Ožbalt - Zg. Kapla: Ovire. LC-195100, Bubno - MP Ciringa: Ovire. R2-434, Radlje - Radeljski prelaz: Ovire. R3-708, Zg. Kungota - MP Plač: Ovire. R2-437, Šentilj: Ovire. R3-703, Gortina - Bistriški jarek: Ovire. R2-433, Trate - most čez Muro: Ovire. R1-230, Most čez Muro - Gornja Radgona: Ovire. G1-1, Vič - Dravograd: Ovire. R2-441, Murska Sobota - Gederovci: Ovire. R3-717, Cankova: Ovire. R3-699, Dravograd - Libeliče: Ovire. R3-717, Korovci: Ovire. R3-717, Gerlinci: Ovire. G2-112, Holmec - Poljana: Ovire. R3-718, Fikšinci: Ovire. R3-719, Kramarovci: Ovire. R3-698, Mežica - Reht: Ovire. R3-720, Sotina: Ovire. LC-197050, Matjaševci - m. Avstrija: Ovire. R2-428, S. Logar - Pavličevo sedlo: Ovire. R3-722, Martinje: Ovire. R3-723, Čepinci - meja Madžarska: Ovire. R1-232, Hodoš - Petrovci: Ovire. R1--124173, cesta brez imena: Ovire.

Spomladi prihaja Citroen Jumper z električnim pogonom

Z večjo baterijo bo francoski dostavnik z enim polnjenjem lahko prevozil do 340 kilometrov

Elektrifikacija postaja ključna beseda avtomobilske industrije tudi pri lahkih gospodarskih vozilih in pri Citroënu jo bodo v začetku prihodnjega leta poslali na ceste potniški ë-SpaceTourer, ter tovorna ë-Jumpy in ë-Berlingo Van. Spomladi tudi na slovenski trg prihaja še največji e-Jumper in tako bo imela znamka elektrificirane vse dostavnike.

Z električno različico Jumperja namerava Citroën še povečati tržni delež modela in popeljati profesionalne uporabnike še korak dlje na poslovni poti. Vozilo je opremljeno z motorjem s 96 kilovati, za preskrbo z električno enregjo pa skrbita bateriji s 37 ali 70 kilovatnimi urami. S šibkejšo bo dostavnik lahko prevozil do 200 in z večjo do 340 kilometrov.

Za polnjenje ima e-Jumper vgrajen 8 metrski kabel, ki je primeren za polnjenje na polnilnici do 22 kW. Ohranjena je enaka uporabna tovorna prostornina do 17 m3 in nosilnost lahko doseže 1.265 kg. Vozniku so v pomoč pripomočki za varnejšo vožnjo, med njimi opzorilnik nenamerne menjave voznega pasu, prepoznavanje prometnih znakov za omejitev hitrosti, tempomat-omejevalnik hitrosti, sistem za nadzor mrtvega kota in opozorilnik prometa na zadnjem delu, nadzor hitrosti med spustom, elektronski nadzor pogona in 5-palčni zaslon na dotik za dostop do funkcij avdio sistema, navigacije in kamere za vzvratno vožnjo.

VW_CrafterJesen2020_600x300