DARS
A1-E57, Ljubljana - vzh. obvoznica: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. R2-412, Polica - Kranj: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. R1-210, Kranj - Škofja Loka: Zastoj. R2-412, Polica - Kr (Kidričeva cesta): Zastoj. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Okvara vozila. R2-412, Kr (Kidričeva cesta - Iskra): Nesreča. R2-422, Podsreda - Brestanica: Ovire. LC-183420, Koroška cesta: Delo. A5 , Maribor - Pince: Ovire. LC-024020, Boršt - Boršt: Ovire. R3-646, Grosuplje - Ivančna Gorica: Delo. H6 , Izola - Koper: Delo. R3-687, Dole - Ponikva - Loče: Delo. R3-702, Dravograd - Trbonje: Vreme. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Vreme. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. G2-101, Ljubelj - Bistrica (Tržič): Ovire. R1-203, Žaga - Kobarid: Delo. R1-206, Vršič - Trenta: Vreme. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Vreme. R3-613, Ajševica - Nova Gorica: Delo. G2-101, Ljubelj - Bistrica (Tržič): Ovire. G2-104, Mengeš (Slovenska cesta): Delo. LZ-212540, Ižanska C.: Delo. RT-931, Ribnica - Ribniška Koča: Vreme. RT-911, Rudno - Rovtarica: Vreme. RT-915, Ilirska Bistrica - Grda Draga: Vreme. R3-630, Obrov - Golac: Vreme. R3-605, Kambreško - Kuščarji - Livek: Vreme. LC-122010, Hrastnik - Radeče: Ovire. R3-645, Ljubljana (Litijska cesta) - Zadvor: Delo. LC--295655, Leskoškova cesta: Ovire. R3-609, Predmeja - Lokve: Vreme. R3-608, Lokve - Čepovan: Vreme. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. RT-908, Mojstrana - Vrata: Vreme. G2-102, Peršeti - Most Na Soči: Delo. R3-716, Grad - Kuzma: Delo. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. NK-999990, Krško - Drnovo: Delo. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire. LZ-212340, Od Bratislavske C.: Delo. R1-208, Kortine - Gračišče: Delo. RT-914, Postojna - Rakov Škocjan: Delo. R3-730, Žice - Sveta Ana - Zgornja Ščavnica: Delo. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Delo. R1-204, Šempeter - Dornberk: Delo. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Ovire.

Revolucionarni odprti dostavnik prihaja z druge strani Atlantika

Konncern Stellantis predstavlja konceptno vozilo RAM 1500 Revolution, ki naj bi bil v serijski izvedbi pripravljen prihodnje leto.

Koncept električnega odprtega terenskega dostavnika javnosti prvič prikazujejo na sejmu zabavne elektronike v Las Vegasu. RAM 1500 Revolution se ponaša z vrsto posebnosti, ki jih v tem avtomobilskem razredu še ni bilo, med drugim ima nasprotno odpirajoča se vrata brez B-stebrička, odstranljivo sredinsko konzolo in prvič zaradi deset centimetrov daljše kabine tudi tretjo vrsto z zložljivimi sedeži. To omogoča prilagodljivost in možnost prevoza celo do 5,5 metra dolgih predmetov.

Za zdaj še ni znano veliko tehničnih podrobnosti, niti pri Stellantisu še niso razkrili zmogljivosti obeh električnih motorjev, ki bosta poganjala orjaka. Med že objavljenimi podatki je možnost hitrega polnjenja z enosmernim tokom z napetostjo 800 voltov in z močjo do 350 kilovatov, kar naj bi omogočilo, da se bo vozilo za doseg do 160 kilometrov v idealnem primeru z elektriko oskrbelo že v približno desetih minutah.

RAM 1500 Revolution je med drugim opremljen z digitalnimi zunanjimi ogledali in nastavljivim zračnim vzmetenjem. V revolucionarnem slogu je zasnovana tudi notranjost je. Osrednji del je zaslon na dotik, sestavljen iz dveh zaslonov z diagonalo zaslona do 71 centimetrov. Alternativno lahko spodnji zaslon služi tudi kot delovna mizica, zgornjega pa je mogoče premakniti. Posamezne nastavitve je mogoče predhodno vnesti v sistem in jih nato po potrebi priklicati s pritiskom na stikalo. V pomoč je tudi elektronski sistem, ki si prav tako zapomni nastavitve svojega uporabnika in po potrebi poda predloge.

Pri Stellantisu so prepričani, da s konceptnim vozilom dovolj jasno nakazujejo v katero smer bo šla elektrifikacija pri znamki RAM, sicer pa naj bi bil serijski električni odprti terenski dostavnik pripravljen že v letu 2024.