DARS
G2-108, Dol pri Ljubljani - Šentjakob: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. R1-211, Medno - Ljubljana: Zastoj. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Zastoj. G2-106, Pijava Gorica - Škofljica: Zastoj. G2-104, Trzin - Črnuče: Zastoj. A2-E70, Obrežje - Ljubljana: Zastoj. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Zastoj. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Zastoj. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Okvara vozila. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Delo. R3-723, Čepinci - Meja Madžarska: Delo. R3-654, Štalcerji - Kočevska Reka: Delo. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Delo. RT-933, Breg - Jurklošter: Ovire. R3-608, Solkan - Lokve: Delo. A5 , Maribor - Pince: Ovire. A5 , Maribor - Pince: Delo. RT-911, Rudno - Rovtarica: Ovire. RT-915, Grda Draga - Pudob: Ovire. LC-012020, Bled - Bodešče - Lancovo: Ovire. LC-012020, Bled - Bodešče - Lancovo: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Tovornjaki. LZ-212540, Ižanska C.: Delo. R1-225, Kamnik (Mekinje) - Stahovica: Ovire. R3-639, Ljubljana (Šentvid) - Vodice: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. R1-207, Col - Ajdovščina: Ovire. R1-206, Ruska cesta (Erika - Vršič): Ovire. R1-206, Ruska cesta (Erika - Vršič): Ovire. RT-940, Pregarje - Harije: Delo. H7 , Dolga vas - meja z Madžarsko: Delo. LC-208070, Litija - Sava: Ovire. LC-078120, Šentjanž - Ic - Podklanec: Delo. G2-102, Peršeti - Most na Soči: Ovire. R3-710, Maribor - Vurberk - Ptuj: Ovire. RT-909, Sorica - Petrovo Brdo: Delo. R3-738, Tržošče - Hotemež: Ovire. RT-940, Zavrhek - Artviže - Pregarje: Delo. LC--702347, Za grabnom: Delo. LC-122010, Hrastnik - Radeče: Ovire. R3-702, Dravograd - Trbonje: Delo. R3-694, Velenje - Dobrteša Vas: Ovire. R3-656, (Dragarji) Zgornji Čačič - Osilnica: Ovire. R3-742, Podpeč - Brezovica: Ovire. RT-926, Koprivna - Črna: Ovire. R3-688, Poljčane - Majšperk: Ovire.

Renault za lahka gospodarska vozila uvaja vodik

Dopolnilna rešitev v okviru strategije električnega in hibridnega pogona

Renault uporabnost električnih lahkih gospodarskih vozil razširja z uvedbo vodika. Vodikovo tehnologijo so preskušali od leta 2014 in jo razvijali v partnerstvu s podjetjem Symbio, ki je podružnica Skupine Michelin. Vozila so opremljena z gorivno celico za povečevanje dosega, ki zagotavlja 10 kW električne in toplotne moči, s tem pa doseg modelov Renault Master Z.E. Hydrogen in Renault Kangoo Z.E. Hydrogen poveča na več kot 350 kilometrov. Dodatna prednost vodika je, da polnjenje traja le pet do deset minut.

Predvidoma v prvem polletju 2020 uvedeni Renault Master Z.E. Hydrogen bo imel potrojen doseg (s 120 na 350 kilometrov in bo na voljo v zaprti tovorni različici različicah furgon in podvozje s kabino. Pod karoserijo bo imel vgrajeni dve posodi za vodik in s tem postal bolj vsestransko uporaben, ne da bi bila okrnjena velikost tovornega prostora, ki znaša od 10,8 m3 do 20 m3, teža vozila pa se ob tem poveča za zmernih 200 kilogramov.

Renault Kangoo Z.E. Hydrogen se bo od konca leta 2019 ponašal z največjim dejanskim dosegom med vsemi električnimi dostavniki na trgu, ki bo znašal 370 kilometrov. Ta dostavnik s 3,9 m3 velikim tovornim prostorom in razumnim povečanjem teže za 110 kg bo v Franciji naprodaj za 48.300 evrov (brez DDV), v kar je vključen nakup akumulatorja, ne pa tudi okoljski bonus.