
Volkswagnu je na nedavni letni konferenci »ušla« skica nove generacije odprtega terenskega dostavnika Amaroka, ki bo eden prvih sadov sodelovanja s Fordom na področju lahkih gospodarskih vozil. Bodoča partnerja sta namreč januarja lani razkrili načrte za globalno zavezništvo za sodelovanje na kar pomeni, da si bo novi Amarok osnovo s povsem novim Fordom Rangerjem, s katerim bosta skupaj naprodaj v že letu 2022.
Oblikovalska skica prikazuje agresiven videz sprednjega dela, z izbočenim motornim pokrovom, velikimi platišči, okornimi terenskimi pnevmatikami in brez kljuk na vratih, vendar bo serijski model verjetno precej drugačen. V kolikšni meri bo podoben Fordovemu bratrancu in kakšne bodo tehnične podrobnosti, zaenkrat še ni znano. Po napovedih naj bi se proizvodnja zdajšnje generacije Amaroka v matični tovarni v Hannovru ustavial konec maja, ker bodo pripravljali proizvodno linijo za električni model ID.BUZZ. Zaradi trenutne zaustavitve proizvodnje kot posledice širjenja okužbe s koronavirusom, bo najbrž prišlo do nekaj tednov zamika.
Poleg naveze Amarok-Ranger bi bil lahko rezultat sodelovanja med dvema proizvajalcema tudi novi Ford Transit Connect, ki bo temeljil na nedavno razkritem Volkswagnu Caddyju pete generacije. Omenjeno globalno zavezništvo predvideva, da bo manjše dostavnike kot sta Volkswagen Transporter in Ford Transit Custom razvijal Volkswagen, pri Fordu pa bodo zadolženi za večje modele kot sta Ford Transit in Volkswagen Crafter.