DARS
A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Okvara vozila. R3-642, Ig - Ljubljana (Peruzzijeva): Zastoj. A2-E70, Obrežje - Ljubljana: Ovire. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Ovire. G2-106, Pijava Gorica - Škofljica: Zastoj. R2-409, Brezovica - Vrhnika: Zastoj. R1-211, Jeprca - Ljubljana (Šentvid): Zastoj. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Delo. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Delo. R2-423, Lesično - Podsreda: Delo. R3-679, Breg - Sevnica - Brestanica: Delo. RT-924, Podlom - Kranjski Rak - Luče: Delo. R3-725, Martjanci - Sebeborci: Delo. R3-634, Javornik - Gorje: Ovire. R1-203, Predel - Bovec: Ovire. R3-653, Sodražica - Hrib: Delo. R3-681, Laško: Delo. R2-418, Dobruška vas - Šentjernej: Delo. R3-700, Slovenske Konjice - Oplotnica: Delo. R3-686, Žiče - Dramlje: Delo. LC-302030, Savci - Vel. Nedelja: Delo. R1-221, Trbovlje - Boben - Hrastnik: Delo. R3-646, Škofljica - Šmarje Sap: Delo. R3-653, Hrib - Trava - Podplanina: Delo. R3-687, Dole - Ponikva - Loče: Delo. A5 , Lendava - Maribor: Delo. R3-695, Gorenje - Soteska: Delo. LC--636052, Cesta svobode: Delo. LZ-212600, C. dveh cesarjev: Delo. R3-605, Kambreško - Kuščar. - Livek: Delo. LG-038370, Ljubljanska cesta: Delo. R3-641, Ljubljanica - Ljubljana (Dolgi most): Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Delo. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Ovire. R3-701, Ruta - Pesek: Ovire. R3-701, Ruta - Pesek: Delo. R1-217, Brezovica - Kanižarica: Delo. R3-642, Ig: Delo. LZ-212590, Črna vas: Delo. LZ-212670, Cesta na Bokalce: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire. H6 , Koper - Izola: Ovire. G2-102, Dolenja Trebuša - Želin: Ovire. R2-435, Ruše - Selnica: Delo. R1-234, Dole - Šentjur: Tovornjaki. LC-150060, Breg - Piškovca - Bled: Delo. R3-716, Grad - Kuzma: Ovire.

Pripravljeni na posebne naloge

PRI PODJETJU MAN TRUCK & BUS SLOVENIJA PRIPRAVLJAJO TOVARNIŠKO NADGRAJENE IZVEDBE ZA DOSTAVNIK TGE

Pri podjetju MAN Truck & Bus Slovenija so septembra začeli prodajati novo in hkrati prvo lahko gospodarsko vozilo te znamke. Odločitev proizvajalca za vstop v ta segment vozil je temeljila predvsem na široki bazi uporabnikov njihovih tovornih vozil in avtobusov, med katerimi nekateri uporabljajo tudi lahka gospodarska vozila, ki jih doslej MAN ni ponujal. »Pri odločitvi za TGE so bili ključni elementi tudi obstoječa distribucijska mreža, infrastruktura, prodajno osebje, servis, in distribucija rezervnih delov. MAN je z vozilom TGE postal celovit ponudnik gospodarskih vozil, pojasnjuje Tomaž Bratina, vodja projekta TGE pri MAN Truck & Bus Slovenija.

»Na slovenski trg vstopamo z naborom nekaterih dodatnih storitev in naš pristop je nekoliko drugačen kot pri ostalih ponudnikih lahkih gospodarskih vozil. Del tega je tudi tako imenovani koncept Van To Go, ki smo ga zastavili v smeri, da bodo imeli na razpolago vozila z najbolj tipičnimi nadgradnjami oziroma predelavami kot so na primer vozila z odprtimi tovornimi prostori, ki bodo lahko v kombinaciji z dvigali, prekucnike, mobilne delavnice, in vozila za prevoz večjega števila oseb in delavnico, vozila s hladilnimi in zamrzovalnimi komorami in podobno. Gre za tovorniško tipizirane nadgradnje, ki so na trgu  najbolj iskane, možnosti prilagajanja so pri njih praktično skoraj nične, prednost za kupce pa je v tem, da bodo vozila lahko dobili takoj.  Dodatne predelave lahko naredimo lokalno, prav tako lahko predelovalci ali nadgraditelji  lahko s prijavo na naši spletni aplikaciji dostopajo do vseh navodil, pregledajo mehanske in  električne značilnosti vozila, in videti kaj je mogoče dograditi in kaj ne. Potencialnim partnerjem je na voljo tudi vsa potrebna tehnična dokumentacija.  S prodajo vozila TGE smo začeli septembra, v prvi polovici leta 2018 bomo opravili poglobljene pogovore s slovenskimi nadgraditelji, saj jim želimo TGE predstaviti tudi kot potencialno vozilo s šasijo za različne nadgradnje«.

Van To Go torej pomeni dobavo vozil, ki so že prirejena za različne namene, na primer hladilnik z režimom 0, in to predstavlja prednost tudi za kupce, saj bodo z vozilom lahko takoj začeli opravljati posel in ustvarjati dodano vrednost, poleg tega pa imajo vedno manj časa za pripravo za nakup novih vozil. V fazi nakupa vozil namreč kupci običajno preverijo ponudbo dveh ali več ponudnikov, potem enako za nadgradnje in potem naredijo predizbor, kar zahteva veliko dragocenega časa.

»Prizadevali si bomo pripraviti nadgradnje, ki so sprejemljive za čim večji del trga. Teoretično smo pripravljeni tudi za večje flotne nakupe, vendar bomo v tem smislu polno pripravljeni v letu 2019, saj želimo najprej postaviti osnovno platformo. V tovarni obstaja tudi projektna skupina, s katero lahko sodelujemo pri tovrstnih nakupih, na način, da skupaj s kupci pripravimo specifikacije in opremo in to posredujemo tovarni. Tovarniške nadgradnje so narejene v sodelovanju s priznanimi evropskimi dobavitelji, ki so cenjeni pri uporabnikih, imamo pa tudi lokalni nabor nadgraditeljev, ki so že homologirani za nadgradnje tovornih vozil in se bodo lahko usmerili tudi v segment lahkih gospodarskih vozil« dodaja Tomaž Bratina.

Tomaž Bratina

Pri MAN Truck & Bus Slovenija razmišljajo tudi o konceptu delitve dostavnikov. Čeprav so šele pred kratkim začeli s prodajo vozila TGE, zaznavajo interes za najem vozil medtem, ko kupci čakajo na naročena vozila, torej gre za premostitev v določenem časovnem obdobju. Ko bodo imeli določen obseg prodaje, bodo lahko v celoti vpeljali tudi to storitev.