DARS
A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Okvara vozila. R2-409, Postojna - Razdrto: Delo. G1-7 Starod-Kozina: Zastoj. G1-11 Koper-Dragonja: Zastoj. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Ovire. G2-101, Priključek Zvirče Zahod: Delo. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Ovire. R3-608, Lokve - Čepovan: Delo. A2-E70 Kronovo-Obrežje: Zastoj. H5-E751, Škofije - Koper: Ovire. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Ovire. H4 , Nova Gorica - Razdrto: Ovire. G2-102, Peršeti - Most na Soči: Tovornjaki. LC-067140, Vrzdenec - Žažar - Ligojna: Delo. R3-645, Zadvor - Šmartno pri Litiji: Ovire. LZ-322120, Tržaška cesta III: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Ovire. R3-664, Gaber - Uršna s. - Novo mesto: Delo. A5 , Lendava - Pince: Ovire. A1-E57, E59, Šentilj - Maribor: Ovire. A5 , Lendava - Pince: Ovire. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Ovire. R3-716, Grad - Kuzma: Ovire. RT-926, Sleme - Koprivna: Tovornjaki. R3-626, Gračišče - Brezovica: Ovire. R3-624, Loka - Podpeč - Rakitovec: Ovire. R3-631, Starod - Meja RH: Ovire. R3-632, Ilirska Bistrica - Novokračine: Ovire. LC-231060, Lazec - S. Kot - N. Kot - RH: Ovire. R3-653, Hrib - Trava - Podplanina: Ovire. R3-657, Bosljiva Loka - Osilnica: Ovire. R3-659, Kot - Sodevci: Ovire. R3-660, Dolenjci - Adlešiči - Žuniči: Ovire. LC-255090, Krasinec - Pravutina: Ovire. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire. R3-661, Krmačina - Drašiči - Metlika: Ovire. R3-663, Radovica - Ostriž: Ovire. R3-671, Šutna - Planina v Podbočju: Ovire. R3-676, Kapele - Rakovec: Ovire. R3-678, Stara vas - Figarov Most: Ovire. R3-677, Nova vas - Pišece: Ovire. LC--279885, Sedlarjevo: Ovire. LC-317090, Hotel AT - meja RH: Ovire. R3-685, Rodne - Rajnkovec: Ovire. R3-690, Tržec - Zg. Leskovec: Ovire. R3-692, Borl - Cirkulane - Meje: Ovire. R3-691, Zavrč - Drenovec: Ovire. LC-302070, Središče - Preseka: Ovire. R3-727, Razkrižje - meja RH: Ovire.

Pri Oplu kmalu dostava brez izpustov

Novi električni dostavnik Vivaro-e bo po pričakovanjih zapeljal na ceste letošnjo jesen

Vivaro-e bo ob koncu leta tudi uradno postal prvo popolnoma električno lahko gospodarsko vozilo nemškega proizvajalca vozil Opel. Novinec bo na voljo v treh dolžinah in z različnimi karoserijskimi različicami izdelovali pa ga bodo v istem obratu in v proizvodni liniji kot različice z dizelskimi motorji. Lastnosti  Oplovega električnega novinca so glede  nosilnosti primerljive s tistimi podobnih dostavnikov z motorji z notranjim izgorevanjem: s 1.275 kilogrami dovoljene obtežitve premore  Vivaro-e skoraj takšno nosilnost kot dizelska različica (največja nosilnost 1.405 kilogramov). Poleg tega je edino elektrificirano vozilo v segmentu, ki lahko vleče prikolico z največjo vlečno zmogljivostjo 1,0 tone.

Vivaro-e bo glede na potrebe uporabnikov na voljo z zmogljivostjo litij-ionskih baterij 75 kWh za doseg  do 330 km ali 50 kWh in dosegom do 230 kilometrov. Bateriji sestavlja 18 ali 27 modulov, baterijski sklop je tekočinsko hlajen preko istega tokokroga, ki skrbi tudi za klimatizacijo kabine, kar poveča njegovo učinkovitost in življenjsko dobo ter olajša njegovo vzdrževanje. Ker je bila baterijsko električna različica načrtovana od vsega začetka, so baterije shranjene pod tovornim prostorom, tako da ne omejujejo njegove uporabnosti. K učinkovitosti pogonskega sklopa dodatno pripomore regenerativni zavorni sistem, ki obnavlja energijo, nastalo pri zaviranju ali upočasnjevanju

S 100 kW (136 KM) in 260 Nm navora iz električnega pogonskega sistema ima Vivaro-e primerljive zmogljivosti z večino električnih lahkih gospodarskih vozil. Elektronsko nadzorovana najvišja hitrost 130 km/h omogoča varno, avtocestam prilagojeno hitrost, hkrati pa ohranja električni doseg. Baterija, ki je nameščena pod nakladalnim prostorom, znižuje tudi težišče, kar koristi krmiljenju in stabilnosti tudi pri polni obtežitvi.