DARS
A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Okvara vozila. R3-642, Ig - Ljubljana (Peruzzijeva): Zastoj. A2-E70, Obrežje - Ljubljana: Ovire. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Ovire. G2-106, Pijava Gorica - Škofljica: Zastoj. R2-409, Brezovica - Vrhnika: Zastoj. R1-211, Jeprca - Ljubljana (Šentvid): Zastoj. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Delo. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Delo. R2-423, Lesično - Podsreda: Delo. R3-679, Breg - Sevnica - Brestanica: Delo. RT-924, Podlom - Kranjski Rak - Luče: Delo. R3-725, Martjanci - Sebeborci: Delo. R3-634, Javornik - Gorje: Ovire. R1-203, Predel - Bovec: Ovire. R3-653, Sodražica - Hrib: Delo. R3-681, Laško: Delo. R2-418, Dobruška vas - Šentjernej: Delo. R3-700, Slovenske Konjice - Oplotnica: Delo. R3-686, Žiče - Dramlje: Delo. LC-302030, Savci - Vel. Nedelja: Delo. R1-221, Trbovlje - Boben - Hrastnik: Delo. R3-646, Škofljica - Šmarje Sap: Delo. R3-653, Hrib - Trava - Podplanina: Delo. R3-687, Dole - Ponikva - Loče: Delo. A5 , Lendava - Maribor: Delo. R3-695, Gorenje - Soteska: Delo. LC--636052, Cesta svobode: Delo. LZ-212600, C. dveh cesarjev: Delo. R3-605, Kambreško - Kuščar. - Livek: Delo. LG-038370, Ljubljanska cesta: Delo. R3-641, Ljubljanica - Ljubljana (Dolgi most): Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Delo. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Ovire. R3-701, Ruta - Pesek: Ovire. R3-701, Ruta - Pesek: Delo. R1-217, Brezovica - Kanižarica: Delo. R3-642, Ig: Delo. LZ-212590, Črna vas: Delo. LZ-212670, Cesta na Bokalce: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire. H6 , Koper - Izola: Ovire. G2-102, Dolenja Trebuša - Želin: Ovire. R2-435, Ruše - Selnica: Delo. R1-234, Dole - Šentjur: Tovornjaki. LC-150060, Breg - Piškovca - Bled: Delo. R3-716, Grad - Kuzma: Ovire.

Ponovni preporod pri štiridesetih

Čeprav pri Fiatu govorijo o novem Ducatu, gre le za nekoliko temeljitejšo posodobitev z izboljšanimi motorji in dodanimi asistenčnimi sistemi

Ducato je res pravi Fiatov zlatnik, ne samo v besednem prevodu, ampak tudi in predvsem, ker skozi osem generacij na trgu dostavnikov vztraja že celih štirideset let in ker s sprotnim loščenjem skrbijo za njegov blišč. Ta se med drugim vidi v evropskem merilu, kjer je Ducato že sedem let prodajni prvak, prav tako pa je številka 1 pri izdelovalcih počitniških vozil.
Prenovljeni dostavnik z izjemo žarometov, ki lahko svetijo s svetilnimi diodami in bolj izstopajočega Fiatovega znaka na maski hladilnika, na zunanjosti ne prinaša nič novega, precej več sprememb pa je v notranjosti. Na sredini preoblikovane armaturne plošče je lahko novi desetpalčni zaslon kot osrednji informacijski in nadzorni element. Nadzor nad vozilom lahko voznik opravlja tudi glasovno, merilniki so prikazani digitalno, trikraki volan je postal nekaj centimetrov manjši in uravnavanju klimatske narave so zdaj namenjena priročnejša stikala. K temu so pri znamki Fiat Professional dodali še nekaj posladkov, na primer odklepanje vrat in zagon motorja brez uporabe ključa, 360-stopinjski nadzor, elektronski sistem za izničevanja učinka bočnega vetra, asistenco za zaviranje v sili in ohranjanje voznega pasu, prepoznavanje prometnih znakov in tako naprej. A tudi s tem seznam vsega, kar olajšuje voznikovo delo, še ni izčrpan, lahko se na primer zanaša na sliko digitalnega vzvratnega ogledala, prejšnjo ročno zavoro je zamenjala električna, volanski mehanizem pa je z električnim servoojačevalnikom postal za kanček bolj podoben avtomobilskim, čeprav je še vedno precej posreden in premalo natančen.
Motorna izbira ostaja enaka kot doslej in temelji na 2,2-litrskkem turbodizelskem štirivaljniku z zmogljivostmi 88 kW (120 KM), 103 kW (140 KM), 118 kW (160 KM) in 132 kW (180 KM). Vsi po vrsti so temeljito posodobljeni, v povprečju za 15 kilogramov lažji in do sedem odstotkov varčnejši. Pohvalna je nova uglasitev 6-stopenjskega ročnega menjalnika, ki je nekoliko razbremenjen tovornjaške okornosti, pri močnejših motorjih pa je zelo dobra alternativa 9-stopenjski samodejni menjalnik s pretvornikom navora, ki svoje delo opravlja tekoče in gladko.
Prenovljeni Ducato je tokrat presenetljivo hitro prispel tudi na slovenske ceste, z začetno ceno 17.170 evrov brez davka na dodano vrednost, v povprečju pa bodo cene za približno poldrugi tisočak višje kot doslej.