DARS
G1-7 Starod-Kozina: Zastoj. A1-E57, E59, Maribor - Šentilj: Zastoj. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Zastoj. A4 Jurovci-Gruškovje: Zastoj. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Zaprta cesta. R3-728, Škofljica - Ig: Zaprta cesta. LZ-212750, Vodnikova cesta: Zaprta cesta. R3-684, Prelasko - Buče - Kozje: Zaprta cesta. LZ-212380, Bratislavska cesta: Zaprta cesta. R3-658, Stari trg - Brezovica: Zaprta cesta. LZ-414070, Bazara - Šempeter - mp Šempeter: Zaprta cesta. LZ-212410, Sneberska cesta: Zaprta cesta. A1-E57, E59, Maribor - Šentilj: Izredni dogodek. LZ-414080, Vrtojbenska ulica: Zaprta cesta. R3-728, Ig - Rakitna: Zaprta cesta. R3-671, Križaj - Podbočje - Šutna: Zaprta cesta. R3-685, Rodne - Rajnkovec: Zaprta cesta. R3-633, Jereka - Jezero: Zaprta cesta. R3-750, Slovenska vas - Šentrupert: Zaprta cesta. R3-644, Ljubljana (Šmartinska) - Šentjakob: Zaprta cesta. G2-101, Ljubelj - Bistrica (Tržič): Izredni dogodek. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Zaprta cesta. G2-102, Sp. Idrija - Godovič: Zaprta cesta. R3-675, Čatež ob Savi - Mokrice: Izredni dogodek. R1-210, Preddvor - Kr (Primskovo): Zaprta cesta. RT-917, Kočevje - Željne: Zaprta cesta. R3-681, Laško - Breze - Šentjur: Zaprta cesta. R3-639, Sp. Brnik - Cerklje: Zaprta cesta. LG-211060, Litijska cesta: Zaprta cesta. LG-299000, Glavni trg: Zaprta cesta. H6 , Koper - Izola: Izredni dogodek. LC-226170, Laze - Planina: Zaprta cesta. RT-926, Sleme - Koprivna: Prepoved za tovornjake. R1-210, Kr (Primskovo - Labore): Prepoved za tovornjake. R2-428, S. Logar - Pavličevo sedlo: Izredni dogodek. R3-745, Janežovci - Dolge Njive: Zaprta cesta. RT-915, Grda Draga - Pudob: Zaprta cesta. R3-729, Velika Polana - Lipa - Beltinci: Zaprta cesta. R3-665, Vel. Reka - Radeče: Zaprta cesta. R2-428, Luče - Sestre Logar: Izredni dogodek. RT-930, Pesek - Oplotnica: Prepoved za tovornjake. RT-930, Pesek - Oplotnica: Zaprta cesta. LG-243790, Ljubljanska ulica od Trga: Zaprta cesta.

Oplov dostavniški duet za vse namene

Po novem Combu zdaj še nova generacija Vivara in prenovljeni Movano

Po lanski predstavitvi manjšega dostavniškega modela Combo, Opel krepi svojo ponudbo lahkih gospodarskih vozil z novo generacijo srednje velikega Vivara in osveženim največjim hišnim dostavnikom Movanom. Oba imata za seboj dobro statistiko, več kot milijon enot  Vivara je bilo izdelanih od uvedbe leta 2001, sedanjo generacijo Movana pa so prodali v približno 170.000 primerkih  in spada med deset najboljših v svojem razredu.

Oplova ofenziva lahkih gospodarskih vozil je že zaznavna, saj je blagovna znamka v prvem četrtletju letos prodala skoraj 33.000 vozil, kar je 35 odstotkov več kot v enakem obdobju leta 2018. Tržni delež registracij v Evropi se je od januarja do marca povečal za 0,6 odstotne točke in je sedaj 4,7-odstoten. Opel si je sicer zastavil cilj povečanja prodaje lahkih gospodarskih vozil za 25 odstotkov do leta 2020

Nova generacija srednjerazrednega dostavnika Vivara namreč ni več na osnovi Renaultovega Trafica, ampak so zanj uporabili platformo koncerna PSA, na kateri nastajajo tudi Citroen Jumpy, Peugeot Expert in Toyota ProAce. Novinec je na voljo v zaprti tovorni izvedbi, kot tovorni dostavnik s podaljšano kabino za do šest potnikov, šasija s platformo in kombinirani dostavnik za prevoz oseb. Prvič pa so namesto dveh na voljo tri dolžine (4,60 metra, 4,95 metra in 5,30 metra). Z največjo prostornino za tovor 6,6 kubičnega se novi Vivaro odlikuje z nosilnostjo do 1400 kilogramov, kar je 200 kilogramov več od predhodnika. To velja za vlečne obremenitve, z največjo maso prikolice 2500 kilogramov  zmore za pol tone več kot prej.

Drsna vrata na bokih se lahko  odpirajo samodejno s pomočjo elektrike – zadošča pomik z nogo na območju senzorja na zunanji strani vozila. Dodatna odprtina pod sovoznikovim sedežem pri 5,30 metra dolgi različici omogoča prevoz do 4,02 metra dolgih predmetov. Voznikov delovni prostor je med drugim lahko opremljen z velikim komunikacijskim zaslonom, sicer pa za varnost in udobje lahko skrbijo različni asistenčni sistemi ter tehnologija za povezljivost. Tako kot bližnje sorodnike, tudi Vivara poganjata 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik 75 kW/102 KM in 88 kW/120 ter 2,0-litrski s prialgodljvo geometrijo turbine (88 kW/120 KM, 110 kW/150 KM in 132 kW/180 KM). Med novostmi  pri  pogonskih sklopih je tudi tudi osemstopenjski samodejni menjalnik s pretvornikom navora. Za prihodnje leto za dostavnega novinca pri Oplu obljubljajo tudi električni pogon.

Na zunanjosti Movana so spremembe vidne predvsem na novo zasnovanem sprednjem delu z LED dnevnimi lučmi in spremenjeno masko hladilnika. V notranjosti ima dostavnik povsem novo, horizontalno strukturirano armaturno ploščo z različnimi odprtimi in zaprtimi predali za shranjevanje ter pet palčni zaslon za računalnik. Monitor opcijskih multimedijskih sistemov bo v prihodnosti popolnoma integriran v pilotski kabini. Nove funkcije vključujejo podaljšano delovno površino in raztegljiv predal  namesto običajnega predala za rokavice.

Šest posodobljenih 2,3-litrskih turbodizelskih motorjev pokriva zmogljivost od 135 KM (99 kW) do 180 KM (132 kW). Zagotavljajo do 40 Nm več navora, kot alternativa za ročni menjalnik je za nekatere različice na voljo samodejni šeststopenjski menjalnik.

Opcijski sistem uporablja kamero za spremljanje prometa na srednjih in večjih razdaljah za vozilom in projiciranje slike v 7-palčni zaslon namesto vzvratnega ogledala.  Poleg tega sta za vse različice sedaj na voljo sistema za pomoč pri zaviranju v sili in za vzdrževanje pasov, serijska pa sta pomoč pri bočnem vetru in nadzor stabilnosti prikolice. Kupci lahko izbirajo med več kot 150 tovarniškimi različicami. Master je na voljo v treh medosnih razdaljah od 3,18 do 4,33 metra in štirih dolžinah od 5,08 do 6,88 metrov. Poleg tega obstajajo tri nakladalne višine do 2,14 metra in prostornino do 22 kubičnih metrov.

Opel naj bi v okviru koncerna PSA postal glavni član za razvoj novih lahkih gospodarskih vozil, kar najverjetneje pomeni, da se bo znamka kmalu umaknila tudi iz partnerstva pri proizvodnji večjega dostavnika Movana, ki ga izdelujejo v navezi z Renaultom. Tako bo novi Movano, ki bo predvidoma nastopil svoje poslanstvo čez dobri dve leti skoraj zagotovo temeljil na osnovi Citroena Jumperja in Peugeota Boxerja, ki ga sicer izdelujejo v sodelovanju s Fiatom.