DARS
A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Okvara vozila. R2-409, Postojna - Razdrto: Delo. G1-7 Starod-Kozina: Zastoj. G1-11 Koper-Dragonja: Zastoj. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Ovire. G2-101, Priključek Zvirče Zahod: Delo. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Ovire. R3-608, Lokve - Čepovan: Delo. A2-E70 Kronovo-Obrežje: Zastoj. H5-E751, Škofije - Koper: Ovire. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Ovire. H4 , Nova Gorica - Razdrto: Ovire. G2-102, Peršeti - Most na Soči: Tovornjaki. LC-067140, Vrzdenec - Žažar - Ligojna: Delo. R3-645, Zadvor - Šmartno pri Litiji: Ovire. LZ-322120, Tržaška cesta III: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Ovire. R3-664, Gaber - Uršna s. - Novo mesto: Delo. A5 , Lendava - Pince: Ovire. A1-E57, E59, Šentilj - Maribor: Ovire. A5 , Lendava - Pince: Ovire. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Ovire. R3-716, Grad - Kuzma: Ovire. RT-926, Sleme - Koprivna: Tovornjaki. R3-626, Gračišče - Brezovica: Ovire. R3-624, Loka - Podpeč - Rakitovec: Ovire. R3-631, Starod - Meja RH: Ovire. R3-632, Ilirska Bistrica - Novokračine: Ovire. LC-231060, Lazec - S. Kot - N. Kot - RH: Ovire. R3-653, Hrib - Trava - Podplanina: Ovire. R3-657, Bosljiva Loka - Osilnica: Ovire. R3-659, Kot - Sodevci: Ovire. R3-660, Dolenjci - Adlešiči - Žuniči: Ovire. LC-255090, Krasinec - Pravutina: Ovire. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire. R3-661, Krmačina - Drašiči - Metlika: Ovire. R3-663, Radovica - Ostriž: Ovire. R3-671, Šutna - Planina v Podbočju: Ovire. R3-676, Kapele - Rakovec: Ovire. R3-678, Stara vas - Figarov Most: Ovire. R3-677, Nova vas - Pišece: Ovire. LC--279885, Sedlarjevo: Ovire. LC-317090, Hotel AT - meja RH: Ovire. R3-685, Rodne - Rajnkovec: Ovire. R3-690, Tržec - Zg. Leskovec: Ovire. R3-692, Borl - Cirkulane - Meje: Ovire. R3-691, Zavrč - Drenovec: Ovire. LC-302070, Središče - Preseka: Ovire. R3-727, Razkrižje - meja RH: Ovire.

Okrogla obletnica Mercedes-Benzovih minibusov

Pri Mercedes-Benzu letos praznujejo 20-letnico začetka proizvodnje minibusov. Pred dvema desetletjema je namreč Daimlerjev oddelek EvoBus začel z aktivnostmi za pridobitev lastniškega deleža v podjetju Karl Koch iz Mudersvacha, ki je bilo specializirano za izdelavo manjših avtobusov, leta 2004 pa so ustanovili novo podjetje Mercedes-Benz Minubus, ki domuje v Dortmundu.

V tamkajšnjem proizvodnem obratu poteka izdelava od leta 2000, število zaposlenih pa se je že nekajkrat povečalo in zdaj jih je okoli 260. V obratu v treh karoserijskih oddelkih in na štirih montažnih linijah letno izdelajo od 1200 do 1600 minibusov, kar trikrako zvezdo postavlja v vodilni položaj pri proizvodnji minibusov s skupno dovoljeno maso nad 3,5 tone v evropskem merilu. Minibuse prodajajo v več kot 40 držav, največ na zahodnoevropske trge, prihajajo pa tudi kupci iz Avstralije, Bližnjega vzhoda in jugovzhodne Azije.

Osnovni model za predelavo v minibusne izvedbe je Mercedes-Benzov dostavnik Sprinter, ključ do uspeha pa je poleg njegovih lastnosti tudi učinkovita urejenost proizvodnje in povezava z Mercedes-Benzovim razvojnim oddelkom. Vsi proizvodnji standardi so enaki kot pri drugih izvedbah Mercedes-Benzovih lahkih gospodarskih vozil, kar vključuje tudi celostno podporo kupcem oziroma uporabnikom.

V začetku julija so zabeležili pomemben mejnik, iz proizvodnih obratov je namreč zapeljal že 25 tisoči minibus. Jubilejno vozilo so predali italijanskemu avtobusnemu podjetju Busutalia iz Salerna, ki je sicer naročilo 30 takšnih minibusov. Gre za vozilo Sprinter City 65 K z dvobarvno karoserijo, ki lahko z dolžino sedem metrov in desetimi sedeži sprejme do 30 potnikov.  Opremljeno je s turbodizelskim motorjem s 120 kilovati (163 KM) in sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom.

Okrogli jubilej bodo pri trikraki zvezdi letos jeseni obeležili z novo generacijo minibusov, ki so jih razvili na osnovi novega Sprinterja. Gre za štiri modelske izvedbe za različne namene od mestnega transporta do potovalnih voženj ter vozil za prevoz gibalno oviranih oseb. Glede na namen in velikost bodo minibusi dolgi do 8,5 metra, največji pa bo sprejel do 38 potnikov.