DARS
A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Okvara vozila. R2-409, Postojna - Razdrto: Delo. G1-7 Starod-Kozina: Zastoj. G1-11 Koper-Dragonja: Zastoj. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Ovire. G2-101, Priključek Zvirče Zahod: Delo. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Ovire. R3-608, Lokve - Čepovan: Delo. A2-E70 Kronovo-Obrežje: Zastoj. H5-E751, Škofije - Koper: Ovire. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Ovire. H4 , Nova Gorica - Razdrto: Ovire. G2-102, Peršeti - Most na Soči: Tovornjaki. LC-067140, Vrzdenec - Žažar - Ligojna: Delo. R3-645, Zadvor - Šmartno pri Litiji: Ovire. LZ-322120, Tržaška cesta III: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Ovire. R3-664, Gaber - Uršna s. - Novo mesto: Delo. A5 , Lendava - Pince: Ovire. A1-E57, E59, Šentilj - Maribor: Ovire. A5 , Lendava - Pince: Ovire. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Ovire. R3-716, Grad - Kuzma: Ovire. RT-926, Sleme - Koprivna: Tovornjaki. R3-626, Gračišče - Brezovica: Ovire. R3-624, Loka - Podpeč - Rakitovec: Ovire. R3-631, Starod - Meja RH: Ovire. R3-632, Ilirska Bistrica - Novokračine: Ovire. LC-231060, Lazec - S. Kot - N. Kot - RH: Ovire. R3-653, Hrib - Trava - Podplanina: Ovire. R3-657, Bosljiva Loka - Osilnica: Ovire. R3-659, Kot - Sodevci: Ovire. R3-660, Dolenjci - Adlešiči - Žuniči: Ovire. LC-255090, Krasinec - Pravutina: Ovire. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire. R3-661, Krmačina - Drašiči - Metlika: Ovire. R3-663, Radovica - Ostriž: Ovire. R3-671, Šutna - Planina v Podbočju: Ovire. R3-676, Kapele - Rakovec: Ovire. R3-678, Stara vas - Figarov Most: Ovire. R3-677, Nova vas - Pišece: Ovire. LC--279885, Sedlarjevo: Ovire. LC-317090, Hotel AT - meja RH: Ovire. R3-685, Rodne - Rajnkovec: Ovire. R3-690, Tržec - Zg. Leskovec: Ovire. R3-692, Borl - Cirkulane - Meje: Ovire. R3-691, Zavrč - Drenovec: Ovire. LC-302070, Središče - Preseka: Ovire. R3-727, Razkrižje - meja RH: Ovire.

Obsežna vlaganja v prihodnost znamke

Strategija GRIP 2025+ predstavlja najobsežnejši program preobrazbe v zgodovini znamke Volkswagen Gospodarska vozila

Znamka Volkswagen Gospodarska vozila si na podlagi odličnega poslovnega leta 2018 utira pot prihodnosti s strategijo GRIP 2025+, ki opredeljuje nova vozila, posodobitev proizvodnih obratov in razvoj novih storitev mobilnosti. V poslovnem letu 2018 je znamka dosegla drugi najboljši poslovni uspeh v svoji zgodovini. Prihodki od prodaje v višini 11,9 milijarde evrov so skoraj dosegli raven iz predhodnega leta. Dobiček iz poslovanja se je z 853 milijonov evrov v predhodnem letu nekoliko zmanjšal na 780 milijonov evrov. Lani so prodali okoli 500.000 vozil – kar je številka, ki poudarja položaj vodilnega proizvajalca lahkih gospodarskih vozil v Evropi.

V tekočem letu pri Volkswagnu  pričakujejo, da bodo dobave dosegle vsaj raven predhodnega leta, vendar v precej zahtevnejšem okolju. Hkrati bo leto 2019 ključno prehodno obdobje za znamko. Strategija GRIP 2025 + bo pod geslom “Uspešen transport” ponudila odgovore na ključne izzive v industriji kot so varstvo podnebja, digitalizacija, nove storitve mobilnosti in avtonomna vožnja. Hkrati pa bodo prilagojena vozila za komercialne stranke in za družine ter rekreacijo ostala pomembna glavna poslovna področja, vendar jih bodo vse bolj dopolnjevale inovativne storitve mobilnosti in prevoza.

Načrtovano sodelovanje s svojim novim partnerjem Fordom tudi krepi konkurenčni položaj Volkswagna Gospodarska vozila. Oba proizvajalca se medsebojno dopolnjujeta v svojih regionalnih prednostih in proizvodih. Podpisane so bile začetne pogodbe, vključno s prevzemom razvojne pogodbe za naslednika modela Amarok. Obstajajo tudi druga možna področja sodelovanja, npr. pri dodatnih projektih vozil, avtonomni vožnji ali skupni uporabi električnih platform za mobilnost.

Najvidnejši znanilec električne dobe znamke Volkswagen Gospodarska vozila, bo ID. BUZZ, ki ga bodo izdelan v Hannovru od leta 2022. To je povsem električna različica legendarne T-serije. “ID. BUZZ je zagotovo najpomembnejši izdelek prihodnjega leta,” pravi predsednik uprave Thomas Sedran. “Hkrati je to simbol prihodnosti blagovne znamke: nič emisij, izjemno inovativen in zelo čustven. Naslednja generacija Bullija bo prišla tudi iz našega glavnega obrata. Ljubezen se je vrnila!«