DARS
A5 , Pince - Maribor: Zastoj. A1-E57, Ljubljana - Maribor: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. A5 , Pince - Maribor: Okvara vozila. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Nesreča. R2-430, MB/Betnava - Pesnica (bivša H2 skozi MB): Ovire. RT-926, Koprivna - Črna: Ovire. R3-642, Podpeč - Ig: Delo. R1-227, Kotlje - Slovenj Gradec: Delo. R2-454, Miklavž - Hajdina: Delo. LC--535607, cesta brez imena: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. RT-933, Breg - Jurklošter: Ovire. RT-928, Mozirje - Golte: Delo. NK-999990, Krško - Drnovo: Delo. R1-229, Rogoznica - Senarska: Ovire. G1-6, Prem - Ilirska Bistrica: Ovire. R3-632, Ilirska Bistrica - Novokračine: Ovire. R1-210, Škofja Loka - Gorenja Vas: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. LC-122010, Hrastnik - Radeče: Ovire. RT-915, Grda Draga - Pudob: Delo. RT-928, Mozirje - Golte: Delo. RT-940, Zavrhek - Artviže - Pregarje: Delo. RT-924, Podlom - Kranjski Rak - Luče: Ovire. NK-690, Tržec - Zgornji Leskovec: Ovire. R1-225, Stahovica - Črnivec: Delo. LZ-212540, Ižanska C.: Delo. RT-923, Stahovica - Kamniška Bistrica: Ovire. R3-749, Vosek - Jurovski Dol: Ovire. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. R1-210, Trebija - Sovodenj: Ovire. R2-408, Žiri - Trebija: Ovire. R3-702, Dravograd - Trbonje: Delo. G1-4, Otiški Vrh - Slovenj Gradec: Ovire. R2-425, Poljana - Šentvid: Ovire. R2-425, Poljana - Šentvid: Ovire. R3-693, Nova Cerkev - Socka - Vitanje: Ovire. G2-101, Ljubelj - Bistrica (Tržič): Ovire. R3-718, Pertoča - Fikšinci: Ovire. R3-638, Begunje - Bistrica (Tržič): Ovire. LC--121031, cesta brez imena: Delo. LC-690820, Kovinarska Koča - Krma: Delo. RT-907, Krnica - Zgornja Radovna: Delo. G2-112, Ravne - Dravograd: Ovire. R3-696, Škale - Graška Gora - Šmiklavž: Ovire. R3-704, Radlje - Ribnica: Ovire. G1-1, Brezno - Ruta: Ovire.

Novo razkritje podobe Volkswagna Amaroka

Skorajšnja uradna predstavitev novega odprtega terenskega dostavnika, ki ga razvijajo skupaj s Fordom

Pred uradno predstavitvijo novega Volkswagnovega Amaroka in z Hannovra prihaja vse več slikovnega in besedilnega materiala, ki novinca predstavlja kot zvezdnika v razredu odprtih terenskih dostavnikov. Z zadnjimi skicami so pri znamki Volkswagen Gospodarska vozila že skoraj povsem razkrili podobo novinca in hkrati potrdili, da bo za pogon skrbel tudi šestvaljni turbodizelski motor, ki je poganjal tudi predhodnika in bo vozilu omogočil veliko vlečno pomoč. Kot je običajno, bo na tovornem prostoru mogoče prevažati standardno paleto.

V notranjosti je popolnoma na novo oblikovana armaturna plošča, poleg tega bodo voznikom v pomoč številni novi asistenčni sistemi, ki jih doslej v tem razredu še ni bilo. Tako zunanjosti kot notranjemu okolju so Volkswagnovi stilisti dodali svoj pečat, čeprav je Amarok nastajal v sodelovanju s Fordom, oziroma je bližnji sorodnik prihajajoče nove generacije Rangerja. »To ne bo samo fantastičen pick-up, ampak tudi pravi Volkswagen, tako po tehnologiji kot tudi po videzu« je že pred časom vzneseno zagotovil Carsrten Intra, prvi mož znamke Volkswagen Gospodarska vozila. Rangerja in Amaroka bodo izdelovali v Fordovi južnoafriški tovarni, od koder bosta začela prihajati v drugi polovici letošnjega leta.